Alpha 25 Skrevet 28. Januar, 2015 (edited) Annonce: https://annoncelight.dk/showad/177993 Havde skrevet lidt frem og tilbage med Bella og havde aftalt en halv time hos mig. Kommunikationen går fint og hun skriver hun er på vej. På det tidspunkt vi skulle mødes skriver hun så fra sin mail at hun er gået forkert, og derfor bliver lidt forsinket. Jeg hører derefter ikke mere før en time senere, hvor hun undskylder at hun ikke dukkede op, men hendes mobil gik ud og hun derefter lavede et judgement call og tog hjem. Hun tilbød 300 kr rabat hvis jeg ville havde en ny aftale. Dette sagde jeg ja til og tilbød hun kunne komme forbi senere eller dagen efter. Derfra hørte jeg ikke mere fra hende. Umiddelbart tænkte jeg hun kun var ude den dag, men dagen efter(idag) havde hun lavet en ny annonce. En lidt kedelig oplevelse. Redigeret 28. Januar, 2015 af Alpha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 28. Januar, 2015 Øv! Det er aldrig sjovt at blive brændt af. Jeg har selv prøvet det to gange. Den ene kostede mig så, hvad jeg havde givet for at leje et sted. Anden gang måtte jeg bare gå med uforrettet sag - hende mødte jeg senere, så vi fik rådet bod på det hændte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. Januar, 2015 ALTID ærgerligt at sidde og vente på et Blow, eller andet, og så pigen aldrig dukker op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alpha 25 Skrevet 28. Januar, 2015 Har det sådan lidt, at alle kan farevild, og hun undskylder også. Men så at skrive at man gerne vil mødes igen, for derefter at ignorere ens beskeder, det kunne være gjort bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facebooksucks 56 Skrevet 28. Januar, 2015 Den dejlige pige optrådte tidligere som Nicola, spermglad studine Der findes allerede et par tråde herinde. Kan stadig anbefale en aftale med hende, selvom hun kan være lidt vanskelig at fange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. Januar, 2015 (edited) ALTID ærgerligt at sidde og vente på et Blow, eller andet, og så pigen aldrig dukker op... Billede smuttede, prøver igen ... DYGTIG pige, haha Redigeret 28. Januar, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 28. Januar, 2015 Ja, Nicola har også brændt mig af. Har dog siden haft besøg af hende. Hun giver et ganske hæderligt blow med slug. En sød uspoleret pige med fine eksamenskarakter i fransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alpha 25 Skrevet 28. Januar, 2015 Så fik jeg også besøg og hun er en sød naturlig pige og det hele var en ganske positiv oplevevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 637 Skrevet 28. Januar, 2015 Jeg har desværre ikke så mange penge men hun er helt sikkert på min to do liste. Jeg kan godt lidt det lidt tilfældige og uspolerede men det er selvfølgelig ærgerligt at blive brændt af især hvis man rigtig har sat sig op. Det kunne være fedt at høre lidt mere detaljeret om hvordan hun ser ud og om selve seancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 28. Januar, 2015 Fotos på hendes profil er ægte. Dog virker brysterne større på billederne end IRL. Bella vil kun være topløs, hun smider ikke mere. Herefter er det bare at lægge sig godt til rette og lade hende holde en videregående fransk forelæsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 28. Januar, 2015 Linket virker ikke længere.. og kan ikke finde hende på annoncelight.. nogen der kan hjælpe ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JaHatten 160 Skrevet 28. Januar, 2015 Jeg overvejer ligeledes stærkt at få hende på besøg. Men er hun en køn pige.. Jeg tænker her på hendes ansigt, da det jo kun er blow Og tak for anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9600 Skrevet 29. Januar, 2015 Ja, Bella er en køn pige og hun er aktiv bruger herinde. Jeg er lidt skuffet(!) over at hun ikke lige har skrevet hun er i Kbh ... http://www.eroguide.dk/forum/user/19314-bella-baby/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 637 Skrevet 29. Januar, 2015 Jeg har skrevet lidt med hende og ud over at være smuk har hun også en fed personlighed og et stort intellekt hvilket jeg sætter stor pris på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg