Hop til indhold

VIBORG /SKIVE } SEJSTRUPVEJ 23 7840 SKIVE

Featured Replies

Skrevet

Kærer Brødre. Jeg tog idag forbi Sejtrupvej 23 da jeg alligevel lige var i nærheden huset ligger meget diskret :)

Link : http://side6.dk/resultatside/?q=6713

Billederne er fake som i alle nok kan se. og hvor jeg godt klar over inden jeg kørte forbi, men tænkte jeg lige ville forbi for at se hvordan hun så ud. 

Ved døren blev jeg budt velkommen af en mørk pige. Faktisk okay pæn. faktisk så pæn at jeg hurtig blev enig med mig selv om at hun skulle da prøves ;)

Jeg bestilte Fransk/dansk. Vi fik klaret betalingen, og jeg tog et hurtig bad. (Der er mulighed for bad både før og efter) Også ind i et fint værelse ved siden af badeværelset med dæmpet lys og både sofa og en stor seng. 

Jeg lagde mig, og hun startede med det franske og det var hun faktisk rigtig god til (med gummi) Der kom liv i lillemand, og jeg kneppede hende i doggy og missionær! Det virkelide til at hun lød det, Jeg kom ikke , spurgte om fransk igen og det gjorde hun, til sidst rykkede hun den af på mig, indtil at jeg kom :)

Faktisk en go oplevelse med denne pige. Bedre end jeg havde turde håbe på mht. til profilen :) Alder er nok ikke helt skæv med de 26. Måske +2 år. Hun er lidt buttet med nogle store bløde patter. Var hos hende ca. en halv time alt i alt med, og kom af med 500kr

PS. Hun har knas med hende stokerfyr, hun ikke rigtig kan få op og kører. Jeg var med hende ude ved det for at kigge på det, men har intet forstand på sådan noget. Så kunne jeg desværre ikke hjælpe hende med. Så har du forstand på sådan en stokerfyr med piller. er jeg sikker på du kan lave en go handel, hvis du lige at få den op at kører ;) Der var dog ikke koldt i rummet vi lagde i, da der stod en el radiator og hamrede på fuld skrald  :-P 

Go vind til jer. Bumle :)

Skrevet

Har været der to gange nu. Kan stort set tilslutte mig Bumles kommentar. En superfræk og rigtig lækker mørk pige. Bestemt et besøg værd!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.