Tyroler 18 Skrevet 27. Januar, 2015 Jeg syntes en gang imellem godt om kombi af lidt røg med tilhørende dejlig sex. Da hende jeg sidst havde oplevelsen med desværre er stoppet, søger jeg en ny. Da jeg ikke vil udstille nogen af pigerne, vil jeg selvfølgelig kun have PM. Der skal ingen navne frem herinde. Om det er moralsk rigtigt eller forkert, lad det være op til mig, jeg behandler dem som en gentleman skæv eller ikke skæv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyroler 18 Skrevet 29. Januar, 2015 Er jeg den eneste der har prøvet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 29. Januar, 2015 Det er du ikke. Jeg har oplevet flere der har spurgt om jeg vil ryge en fed med dem før sex, men det kan jeg desværre ikke hjælpe med. Men jeg håber da for dig du finder hvad du søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid-dansk 59 Skrevet 29. Januar, 2015 Kan du ikke bare ryge alene, inden du møder pigen? Det tager alligevel et stykke tid, inden det begynder at virke ordentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Januar, 2015 Det skal nok alligevel aftales med pigen, hos mig kommer synligt påvirkede mennesker ikke ind ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyroler 18 Skrevet 29. Januar, 2015 Selvfølgelig Liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg