Hop til indhold

Nadia - Privat/Diskret - Kjellerup

Featured Replies

Skrevet

I anledning af det gode vejr, en fridag fra jobbet og en god portion liderlighed, valgte jeg en tur til Kjellerup for at besøge Nadia. http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec

Har senest haft 2 supergode oplevelser samme sted med Bella og havde denne gang valgt deres nye pige Nadia. En super sød og ikke mindst fræk ung pige med en dejlig slank naturlig krop :-P

Jeg havde valgt en time til 1800 kr. inkl. superfransk. Nadia er en ung pige med en rigtig dejlig indstilling til tingene. Hun er meget nærværende og 100% berøringsvenlig. God til øjenkontakt. Kysser helt fantastisk - også med tunge. Er super nem at snakke med og elsker tydeligvis sex. Hendes blow er lækkert og varieret. Hun er frisk på alle de stillinger jeg ønskede - var både fræk og medlevende.

Har sjældent oplevet så god kemi den første gang med en ny pige. Kan næsten ikke vente med at besøge hende igen. :-P  Hun får den varmeste anbefaling. :)

Skrevet
  • Author

Helt enig. Hun er enestående fræk og dejlig.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg endelig besøgt Nadia for anden gang. Hun er ganske enkelt en fantastisk pige. Hun er ung, smuk, sød, fræk og skide god at sexe med. Hun har kun ét minus. Hun er sgu vanedannende. :-P

Skrevet

Sjovt, så mange danske piger i Jylland er begyndt at tilbyde megafransk...

Skrevet

Noget skal de jo leve af  :P

Skrevet

Noget skal de jo leve af  :P

Ja, lidt varm protein i maven er jo altid godt. ;)

Skrevet

Måske de er vegatare, og har brug for div tilskud? 

Skrevet

Nogen vil nok mene at det skyldes konkurrencen og det at udbuddet er steget. 

Skrevet

:p Arh, hvor meget konkurrence kan der være? Det er da noget I bilder dem ind :) I Kbh ved alle, at det er noget kun nogle udenlandske piger tilbyder...

Redigeret af Sara

Skrevet

Som gæst hos glædespiger finder jeg det også ganske risikabelt/klamt.

Fravælger konsekvent steder med piger der tilbyder det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.