Lange 1719 Skrevet 27. Januar, 2015 I anledning af det gode vejr, en fridag fra jobbet og en god portion liderlighed, valgte jeg en tur til Kjellerup for at besøge Nadia. http://www.privatdiskret.com/#!books/cnec Har senest haft 2 supergode oplevelser samme sted med Bella og havde denne gang valgt deres nye pige Nadia. En super sød og ikke mindst fræk ung pige med en dejlig slank naturlig krop Jeg havde valgt en time til 1800 kr. inkl. superfransk. Nadia er en ung pige med en rigtig dejlig indstilling til tingene. Hun er meget nærværende og 100% berøringsvenlig. God til øjenkontakt. Kysser helt fantastisk - også med tunge. Er super nem at snakke med og elsker tydeligvis sex. Hendes blow er lækkert og varieret. Hun er frisk på alle de stillinger jeg ønskede - var både fræk og medlevende. Har sjældent oplevet så god kemi den første gang med en ny pige. Kan næsten ikke vente med at besøge hende igen. Hun får den varmeste anbefaling. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 27. Januar, 2015 Ja super dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 27. Januar, 2015 Helt enig. Hun er enestående fræk og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 19. Februar, 2015 Så fik jeg endelig besøgt Nadia for anden gang. Hun er ganske enkelt en fantastisk pige. Hun er ung, smuk, sød, fræk og skide god at sexe med. Hun har kun ét minus. Hun er sgu vanedannende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2015 Sjovt, så mange danske piger i Jylland er begyndt at tilbyde megafransk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 19. Februar, 2015 Sjovt, så mange danske piger i Jylland er begyndt at tilbyde megafransk... Noget skal de jo leve af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 19. Februar, 2015 Noget skal de jo leve af Ja, lidt varm protein i maven er jo altid godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 19. Februar, 2015 Måske de er vegatare, og har brug for div tilskud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Februar, 2015 Sjovt, så mange danske piger i Jylland er begyndt at tilbyde megafransk... Nogen vil nok mene at det skyldes konkurrencen og det at udbuddet er steget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Februar, 2015 (edited) :p Arh, hvor meget konkurrence kan der være? Det er da noget I bilder dem ind I Kbh ved alle, at det er noget kun nogle udenlandske piger tilbyder... Redigeret 20. Februar, 2015 af Sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 20. Februar, 2015 Som gæst hos glædespiger finder jeg det også ganske risikabelt/klamt. Fravælger konsekvent steder med piger der tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg