Hop til indhold

Numsedronningen

Featured Replies

Skrevet

Svært at få, når der ikke er nogen kontaktoplysninger.

Skrevet

Der er da et telefon nummer.

Og man kan sende hende en besked via hjemmesiden - hvilket jeg har gjort (men ikke hørt tilbage endnu).

Dog tror jeg ikke på at jeg får svar tilbage - hvis jeg gør hører I fra mig.

Skrevet

Den røv der!  :wub:  Haps haps haps

Skrevet

Er der nogen som ved hvordan man kan kontakte hende.. Tror ikke tlf. Virker, og kan ikke finde nogen mail adresse til hende..

Skrevet

Jeg har også skrevet til hende og har heller ikke hørt tilbage.

Jeg kunne sende hende en mail på hjemmesiden.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft en længere mail kommunikation med "hende" men er hoppet fra pga krav om forud betaling.

Sidder tilbage med en fornemmelse af at der måske sidder en mand i den anden ende, dog uden at kunne underbygge det. Bare en fornemmelse.

Så det kunne da være interessant at høre fra nogen som har erfaring med denne annonce.

Skrevet

Forudbetaling: Mother of all fuck ups.

Redigeret af Bebop

• 1 month later...
Skrevet

Bumper lige. Nogen der har undersøgt profilen nærmere siden sidst? Er det et scam eller hvad?

Skrevet

Bumper lige. Nogen der har undersøgt profilen nærmere siden sidst? Er det et scam eller hvad?

Siden sidst er der kommet nye stjålne billeder på - mindst 8 år gamle endda:

http://www.elforro.com/amateur/30975-rubia-sauna.html

Der forventes stadig forudbetaling og prisen er alligevel vildt meget lavere end andre for at lokke pikhjerner til.

Selvfølgelig er det er et scam.

• 2 weeks later...
Skrevet

kan man forstille sig dette er et reklameindslag - der er da ikke nogen der gider forudbetale til en pige og en hemmeside i dag :-)

Skrevet

har haft en længere mail skriveri med hende også hvor hun sendte billet og booking ...men tænker oz æv æv da man tvivler lidt:-(

Skrevet

Det samme her:))

Sendte via mail en retur dsb billet og bed mig om at sende pengene til sin konto.

Trist tilværelse må den mand bag profilen have.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.