Hop til indhold

Recommended Posts

Der er da et telefon nummer.

Og man kan sende hende en besked via hjemmesiden - hvilket jeg har gjort (men ikke hørt tilbage endnu).

Dog tror jeg ikke på at jeg får svar tilbage - hvis jeg gør hører I fra mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en længere mail kommunikation med "hende" men er hoppet fra pga krav om forud betaling.

Sidder tilbage med en fornemmelse af at der måske sidder en mand i den anden ende, dog uden at kunne underbygge det. Bare en fornemmelse.

Så det kunne da være interessant at høre fra nogen som har erfaring med denne annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bumper lige. Nogen der har undersøgt profilen nærmere siden sidst? Er det et scam eller hvad?

Siden sidst er der kommet nye stjålne billeder på - mindst 8 år gamle endda:

http://www.elforro.com/amateur/30975-rubia-sauna.html

Der forventes stadig forudbetaling og prisen er alligevel vildt meget lavere end andre for at lokke pikhjerner til.

Selvfølgelig er det er et scam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

kan man forstille sig dette er et reklameindslag - der er da ikke nogen der gider forudbetale til en pige og en hemmeside i dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det samme her:))

Sendte via mail en retur dsb billet og bed mig om at sende pengene til sin konto.

Trist tilværelse må den mand bag profilen have.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...