Hop til indhold

Trekant med luksuspiger i nordsjælland

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har kendskab til disse to frække "nybegyndere"?? der tilbyder trekant i nordsjælland?

Det er lidt suspekt, at de vil have man sender et billede af sig selv, før de vil sende billede, hvilket jeg ikke umiddelbart har lyst til. På den anden side minder de om et par frække unge piger, som jeg havde en trekant med for et par år siden.

https://annoncelight.dk/showad/177991

Skrevet

Syntes der er mange krav

Særligt:  Vi går med til at mødes på Marienlyst Hotel i Helsingør hvis du lejer et værelse der. Vi kan umiddelbart mødes i dagtimerne på hverdage.  

lægger da en lille tusse oven i prisen.

Skrevet

Måske de arbejder for Marienlyst hotel og gerne vil generere noget omsætning ;)

Skrevet

Gad vide hvad de vil have for det, 5000 hver sikkert!

Nej det er vist Hotel Marienlyst pr. overnatning...he he

Skrevet
  • Author

Lige meget hvor frækt det måtte være, er 5 kilo hver nok en smule i overkanten af hvad jeg vil give ;-) Mon ikke de kan klare sig for mindre....men med deres krav tyder det i hvert fald på, at de er ægte amatører.

Skrevet

Det lyder som to piger, der ikke har fuld jordforbindelse hvis du spørger mig ... Tror de selv, regner med de er omgivet af russiske oliemilliardære ;-)

Skrevet

I´m with TboneDK on this one. To me it sounds like two girls in need of cash... or they made a bet. You can be sure if "you" fit them after their screening process. They want some money upfront b4 you meet them. Even if you do that and book a room, man, you will be hustled. They will do anything to blackmail you + they do the same to the other lame guys who sent them pictures. Classis hustle scam.

But then again if one of you gets lucky please write about it here....... :-P and as Tbone stated. They does not seem like they have some higher student debts. I don´t even think the a russian billioner will go near them.

//Buddha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.