Guest Side99 Skrevet 27. Januar, 2015 Leder efter en gut, som har tid kl. 12 til en halv times sjov, hos denne skønhed http://side6.dk/resultatside/?q=nicola Det koster 800 for dig, for en halv time, og jeg giver 200 og så får jeg lov til, at kigge med. Jeg laver ikke andet end, at kigge så du har hende for dig selv Jeg er 22 og fra vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 27. Januar, 2015 Say whaaaaaaat??? :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 27. Januar, 2015 Hehe sejt. Men hvorfor?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 27. Januar, 2015 Ja jeg gjorde det gerne, hvis pigebarnet tilnærmelsesvis ligner hende på billederne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 28. Januar, 2015 Har snakket med hende, og hun siger selvfølgelig, hun ligner hende på billedet Så hvis nogen er friske idag, dog omkring 11, så synes jeg vi skal tage derind og se på sagerne Skal bruge en ekstra gut, da jeg bare gerne vil se hende blive kneppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 28. Januar, 2015 Er dog lige blevet informeret om, at hendes billeder med sikkerhed er fake... Dog leder jeg stadig efter en ekstra mand, dog bare til en anden kvinde nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg