Hop til indhold

Recommended Posts

Der er nok ikke mange der ved det, men på Bomhusvej 12 i Gråsten, residere der en døgnåbent thai klinik. Jeg kørte forbi den anden dag, og tænkte at jeg lige ville se stedet lidt an.

Huset ligger lidt bagved selve Bomhusvej, men du er ikke i tvivl når du ser det. Der er meget diskrete parkeringsmuligheder, og faktisk et stort stakit hele vejen hen til hovedindgangen..

Så vidt så godt..

Jeg ringede på, og var næsten klar på at se en gammel halv træt krage lukke op, men jeg blev positivt overrasket.. Jeg vil skyde hende til at være midt 40'erne.. Hun var i hvert fald ikke grim, og hun bød mig pænt indenfor. Hendes dansk er som de fleste andre thai'er.. Gebrokken..

Ikke desto mindre, jeg bestilte massage + hj til 500 kr. Det er vel nærmest standard prisen herhjemme.

Jeg blev ført ind i et lidt små koldt rum. Det var dog ikke noget man lagde mærke til, når først seancen var startet.

Jeg lagde mig på sengen (ingen briks), og forventede en omgang olie plaskeri, men igen blev min forventninger gjort til skamme. Hun tog virkelig godt fat, og et kort øjeblik, mindede hun nærmest om en vaskeægte massør..

Jeg vendte mig om, og hun begyndte at massere maven.. Det skal lige siges, at hun smed toppen inden hun påbegyndte massagen.. Dejlig service.

Jeg gengældte den service med hejst flag, og hun begyndte så småt at massere den. Mens hun gav mig et godt hj, havde hun lige lyst til at føre en finger op bagi, og det var bare helt perfekt..

Så konklusion...

Massage: 8/10

Stedet 6/10

Hj 9/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende at læse. Jeg var forbi for ca 1/2 år siden, men gik ikke ind. Syntes det så al for skummelt ud, udefra. Det høje hegn, rod så lidt for snusket ud, syntes jeg. Tænkte der sikkert var en alfons, der styrede det...... Ligger det ikke lige op af en skole, hvor skolebussen holder næsten udenfor huset?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte nøjagtig det samme, men tog chancen da hun begyndte at annoncere i EB en kort overgang. Jo, det ligger lige op af en skole, så vent lige til lidt over 8 med at køre derop. Men når du først holder deroppe, kan de heldigvis ikke se dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis "stedet" stadig eksistere, kan jeg da godt tage en for holdet. Er dog ikke selv til mere end massage (jeg er en tøsedreng) - men skal da nok spørge ind til eventuelle ydelser.

Udbud er der godt nok bare ikke meget af hernede syd for Kolding..

Del dette indlæg


Link til indlæg
keymaker skrev, den ‎08‎-‎08‎-‎2016 at 18:55:

Hvis "stedet" stadig eksistere, kan jeg da godt tage en for holdet. Er dog ikke selv til mere end massage (jeg er en tøsedreng) - men skal da nok spørge ind til eventuelle ydelser.

Udbud er der godt nok bare ikke meget af hernede syd for Kolding..

Super.... venter spændt....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, den 10/8/2016 at 18:21:

Super.... venter spændt....

Så fik jeg lige besøgt stedet. Som rigtig beskrevet, ligger klinikken meget diskret med hegn omkring og der er ingen skiltning om at det er et thai sted. Det ligger dog tæt op af en skole.

Når man kommer ind i massage rummet, er man ikke i tvivl - der er en stor seng samt en massage bræt med smal mellemrum imellem, som desværre har den ulempe at det er svært at komme omkring. Der er "kinky lys" i loftet, hvilket jeg ikke har set før på et massage sted.

Jeg blev masseret af en dame som sagde hun var 40 (eller deromkring). Massagen var som sådan egentlig okay, dog lidt for meget blidt og for meget fokus på mit ansigt. Efter endt massage, sagde hun "i take care of you" og pegede dernede. Jeg spurgte "how much" og hun svarede "two hundred for boom boom". Jeg tænkte; "det var satme billigt, hun kommer måske lige fra Thailand og kører med priser derfra". Jeg takkede nej tak og sagde "next time", jeg havde alligevel ikke flere penge med, men hun fik da et knus for at være flink. Jeg fik ikke fat i navnet, men hun sagde hun tog hjem engang til September.


Pris: 400 kr.- for massage og 200kr.- for "boom boom".

Redigeret af keymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, for 14 timer siden:

Hvad med udseendet?? Var hun ok eller??? Beskriv hende da det nok er afgørende for mit besøg...

Middelmådigt af en thai i en alder af 40+, så umiddelbart ud til at have "bløde" former af hvad jeg kunne se i hendes lingeri, elendig til Engelsk (som man kan forvente af en gennemsnits thai). Men ellers flink nok.

Til de priser der, tror jeg en hj kan fås til en 50'er, så er du på de kanter så er det heller ikke værre end at prøve.

Jeg håber det kan bruges til noget.

Redigeret af keymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da nu kæft en røv tur..... Starter med at aftale med pigen at jeg vil have massage og blow job som afslutning... Pæn og sød pige der ikke kan en skid dansk går i gang, iført store mormor trusser og bh... Den massage var noget totalt amatøragtigt , lidt olie plask og så bare gnide rundt... Tror sku en hund ville have mere ud af det end jeg fik... Da massagen var forbi sagde hun slut og tak for i dag!!!!!!  Og pludselig kunne hun heller ikke engelsk mere... Jeg brokkede mig men nej nej. Vi aftalte 400kr for massage og 200kr til resten... Så bliv væk der fra......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet en meget stille og generet ny pige på 27 tror jeg. Fik 4 hånds massage da den nye vist skal lære at massere.

De sædvanlige priser, dog kiggede ejeren underligt på mig da jeg bare bad om massage. Det er sku et ret spøjst/skummelt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså mulighed for fuldpakke? Nogen der kender prisen?

vil da evt godt lære den nye at kende:-)

Er der et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino51 skrev, den 7/5/2017 at 08:03:

Altså mulighed for fuldpakke? Nogen der kender prisen?

vil da evt godt lære den nye at kende:-)

Er der et link?

550 for FP, 400 for kun massage.

Der findes så vidt jeg ved ingen link til hverken annoncer eller evt hjemmeside, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 2 timer siden:

550 kr for fp. Er det stadig aktuelt det virker meget billigt 

Det er det også. Tidligere blev jeg tilbudt 600kr for FP. Det kan være udbuddet ikke er stort da kunder jo lige så godt kan tage på den anden side af grænsen. Billigt i hvert fald.

Redigeret af keymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 4 timer siden:

er der nogen der ved hvordan pigen ser ud lige nu?? Tror jeg skal forbi iaften

Vi glæder og til du fortæller hvordan hun er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, for 1 time siden:

Vi glæder og til du fortæller hvordan hun er....

Desværre var der optaget da jeg var forbi, prøvede 2 gange men der blev ikke åbnet, begge gange holdt der en bil udenfor så desværre kan jeg ikke komme med noget nyt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen og kiggede ind i går. Blev lukket ind af ejeren og blev spurgt hvad jeg ønskede. Hård massage sagde jeg. Hun kiggede lidt afventende og spurgte om jeg ville have mere end massage og at hun havde en ung pige. Idet jeg ikke havde ret meget penge med, spurgte jeg hvad hun kan tilbyde. Så blev jeg spurgt hvor meget jeg har. Jeg tog 700,- jeg havde i lommen frem, hun smilede og tog pengene og gik. Begyndte at tage tøjet af og lagde mig ned på massagebriksen. Efter fire fem minutter kom der en ung og yndig pige ind, og uden at sige noget begyndte hun med massagen. Massagen var ok, men ingen pirring eller hentydning af mere. Prisen taget i betragtning regnede jeg med HJ, men endte med at tænde hende så meget at det blev til fuld pakke. 

Konklusion:

Massagen 5/10 Ejeren havde vist lidt for travlt og ville have os blive færdige

Pigen 8/10

Ekstra 10/10 

Stedet 3/10 lidt skummelt lokale og lidt for kold

Del dette indlæg


Link til indlæg
keymaker skrev, den 11/5/2017 at 19:45:

550 for FP, 400 for kun massage.

Der findes så vidt jeg ved ingen link til hverken annoncer eller evt hjemmeside, desværre.

Har været der idag.....Blev tilbudt hele pakken for 1500 DKK, det takkede jeg nej til....Fik en lille times massage og en håndtrold for 500 DKK

Faktisk en udmærket massage, og da jeg ikke var helt kampklar fik jeg en finger bagi og fik lov at røre hende  .......... Kom fra Flensborg og så ikke lige at det var skolens parkerings plads, jeg holdt på...  men deres egen er meget diskret. Hun taler dansk, ikke perfekt,  og er egentligt meget sød...Hun snakkede meget, hvilket jeg godt kan lide.  Ved ikke om der var andre piger, men det gør ikke meget noget, at de er lidt ældre. Hun er 40+ og vil sige umiddelbart nok også 40++, hvis I forstår...Vil ikke fornærme hende, Har en fortid fra Ålborg, men har vist boet på Gråsten kanten en del år efterhånden.

Et lidt køligt rum, med en seng og en massagebriks............. Hun smuttede lige i en kort kjole ting, inden kom ind og gav massage. Hun er meget sød og ligetil.

 

massage 8/10

HJ         6/10  men smag og behag er jo forskelllig

lokale 7/10

prisen : tjah...standard... Tror man godt kan snakke om prisen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...