Hop til indhold
Bebop

mangler kontaktopl? Annoncelight: "BLOW-JOB af 2 Luder-Tøzer......."

Recommended Posts

Det er ikke første gang jeg ser en annonce på det site, hvor jeg ikke kan finde kontaktinfo. Her står der man skal skrive en mail - men til hvilken adresse? Er det mig, der ikke kan finde ud af det, eller har de glemt at skrive det? (de har vist også glemt tidspunkt)

https://annoncelight.dk/showad/177967

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan heller ikke finde det.

Meget irriterende, når man allerede har fået rejst flagstang bare ved tanken om blowjob i det fri ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke første gang jeg ser en annonce på det site, hvor jeg ikke kan finde kontaktinfo. Her står der man skal skrive en mail - men til hvilken adresse? Er det mig, der ikke kan finde ud af det, eller har de glemt at skrive det? (de har vist også glemt tidspunkt)

Jeg tror det er efter de har lavet siden om, der har de lavet det så "smart" at man kan taste oplysninger ind som telefonnr, adresse, webside osv, i sådanne rammer, udenfor teksten, så man tror det vises,....det gør det bare ikke, med mindre man er betalende annonncør, så skal man have oplysninger, så skal de skrives ind i selve teksten, og det kan være det er det pigerne har glemt......

Del dette indlæg

Link til indlæg

GangBang arrangement d. 30 August på Hotel. Fra 13:00 til 18:00. ~~ 3 modne tøzer på 53, 49 & 41, veldrejet - 65, 60 & 70 kg. ~~ 1000 kr. pr deltager som lægges i indgangen.....~~ Afslappet arrangement, vi skal også have det sjovt.-- Max tid pr. deltager: 2 timer.-- Knep & Analsex med gummi selvfølgelig, uden diskution -- Oral sex uden.-- Afslutning alle steder.---- Mulighed for bad.--- Medbring selv gummi og håndklæde.--- Lokation: København.--- Tilmelding kræves. Skriv og få oplyst Lokation senest Fredag d. 29 August. __________Skriv til: [email protected]

Skulle mene, det er den her

god vind mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

GangBang arrangement d. 30 August på Hotel. Fra 13:00 til 18:00. ~~ 3 modne tøzer på 53, 49 & 41, veldrejet - 65, 60 & 70 kg. ~~ 1000 kr. pr deltager som lægges i indgangen.....~~ Afslappet arrangement, vi skal også have det sjovt.-- Max tid pr. deltager: 2 timer.-- Knep & Analsex med gummi selvfølgelig, uden diskution -- Oral sex uden.-- Afslutning alle steder.---- Mulighed for bad.--- Medbring selv gummi og håndklæde.--- Lokation: København.--- Tilmelding kræves. Skriv og få oplyst Lokation senest Fredag d. 29 August. __________Skriv til: [email protected]

Skulle mene, det er den her

god vind mvh

Begge annoncer har samme brugernavn DeepThroat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...