Hop til indhold
sexlife

Rendsburg og Kiel

Recommended Posts

Hej

 

Hurtig beretning herfra. Havde ærinde sydpå og havde udset mig en latina med store bryster og et sødt smil i Rendsburg. Det vidste sig at være et sted med flere piger, lidt a.la. et mini laufhause. Hun lignede ikke hende på billederne, men var køn. Desværre havde hun en for lille røv til min smag (større på billederne) og den bedste pris hun kun give var 20 min. uden FN. Jeg sagde til hende, at jeg da hellere ville tage til Kiel, hvilket jeg ikke skulle fortryde.

 

I Kiel mødte jeg en super dejlig lækker latina med store bryster og røv. Med talje! I en sød kjole, som viste alle hende fortrin. Lidt overrasket var hun, da jeg uden tøven fulgte hendes opfordring om at gå med.

 

Hun er 45 år, men ser yngre ud. Har et dejligt ansigt og et sødt smil. Vi tog først en tur til 30 euro og lagde da 5 euro mere for at få FN. Det fik jeg så lidt af, men slikke hendes flotte kusse måtte jeg ikke til den pris. Ok sex og videre en tur ned i Kiel og slappe lidt af.

 

Kom tilbage et par timer senere, og hendes ansigt lyste op. Betalte da 50 euro med FN og 69. Hun sutter guddommeligt! Næsten som at ens pik får en prof. omgang thaimassage, selv om det lyder underligt. Stramt og varieret uden det er hårdt. Sex'en igen ok. Kommer helt sikkert tilbage, hun er her ca. et års tid. Hun holder til på øverste eller næstøverste etage i det laufhaus, som har alle de her zimmer, hun har det sidste zimmer det sidste zimmer på gangen.

 

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 4 x laufhaus, mener du det største på hjørnet? Det hvor thai-pigerne er øverst og negre på næstøverste etage og rumænere på resten

Hm, er der mørke piger på næstøverste etage? Har kun mødt to rigtig mørke piger endnu, det er ellers min livret. Det er på hjørnet, men der er vist nok to på hjørner? Det på Schuhmacher strasse har mange thai. Det jeg tænker på ligger i bunden af Flämische strasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...