Anonymsex 30 Skrevet 26. Januar, 2015 http://www.massage24-7.dk/bruger/471/Iriss Jeg ville bare lige været 100% sikker at det er hende på billederne Og hvis i har været hvordan var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 26. Januar, 2015 Ring eller skriv til hende Evt mød op, hvis ik det er hende på billederne, så sig det til hende, og forlad stedet igen... Der er desværre en masse look-a-likes herinde, eller decideret fakes! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonymsex 30 Skrevet 26. Januar, 2015 Ja i know, går altid efter dem der skriver 100% ægte billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 26. Januar, 2015 Det er hende, men jeg synes hun er bedre på billeder end IRL... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benny 55 0 Skrevet 26. Januar, 2015 Er der nogen der ved, hvor længe hun er her endnu? Hun ser godt nok fin ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 27. Januar, 2015 Hun var kort i Bording for 1 års tid siden. Billederne passer, personen findes. Men ikke en pige jeg vil anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ejlersen 66 Skrevet 30. Januar, 2015 Som der bliver skrevet er billederne gode nok. Mit bedste bud vil dog være at hun har besøgt en god stylist/makeup artist inden billederne blev taget. - Kan bekræfte at hun ikke er så lækker i virkeligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg