Hop til indhold

Nyt Thaisted i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej OD. Lidt nyt til Thailisten Vest.

Hermed et nyt thaisted i Randers:

Det er

Wandy Thai Massage

Søren Møllers Gade 36a, kld.

8900 Randers C

tlf. 6060 2696

I dag har jeg været Randers i anden anledning og har således ikke afprøvet stedet. Jeg lavede en aftale med hende i går pr. telefon, hvor hun "inviterede" til en lille snak på stedet, og ikke i telefonen....

Jeg fik en god lang snak med mutter selv.

Hun oplyste, at hun selv (ca. 45 år, lille og meget slank med kortklippet hår) og hendes veninde, som jeg også hilste på (ca. 45-50, lidt buttet og ikke noget modelansigt) kun giver massage og max. et HJ.

Det er dog muligt at få en fuld pakke med en anden pige, som har fri indtil på torsdag.

Der er tale om "normalpriser" for Randers-området...

Mutter ville ikke umiddelbart beskrive eller oplyse denne piges alder, kunstnernavn eller pris på serviceydelserne.

Det massagerum, som jeg var inde i, var rent og pænt med en alm. massagebriks og en lidt lavere seng/brix.

Jeg fik dog ikke spurgt m.h.t. evt. bademuligheder.

Hører gerne, når nogen har aflagt en visit...

Hilsen Aalborg

Redigeret af Aalborg

Skrevet

Hej OD. Lidt nyt til Thailisten Vest.

Hermed et nyt thaisted i Randers:

Det er

Wandy Thai Massage

Søren Møllers Gade 36a, kld.

8900 Randers C

tlf. 6060 2696

I dag har jeg været Randers i anden anledning og har således ikke afprøvet stedet. Jeg lavede en aftale med hende i går pr. telefon, hvor hun "inviterede" til en lille snak på stedet, og ikke i telefonen....

Jeg fik en god lang snak med mutter selv.

Hun oplyste, at hun selv (ca. 45 år, lille og meget slank med kortklippet hår) og hendes veninde, som jeg også hilste på (ca. 45-50, lidt buttet og ikke noget modelansigt) kun giver massage og max. et HJ.

Det er dog muligt at få en fuld pakke med en anden pige, som har fri indtil på torsdag.

Der er tale om "normalpriser" for Randers-området...

Mutter ville ikke umiddelbart beskrive eller oplyse denne piges alder, kunstnernavn eller pris på serviceydelserne.

Det massagerum, som jeg var inde i, var rent og pænt med en alm. massagebriks og en lidt lavere seng/brix.

Jeg fik dog ikke spurgt m.h.t. evt. bademuligheder.

Hører gerne, når nogen har aflagt en visit...

Hilsen Aalborg

Hej Aalborg

Stedet er tilføjet, mange tak.

(Bedst at du skiver det i thailistetråden, da jeg ikke læser alle beretninger) 

-OD

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.