leo kbh 655 Skrevet 25. Januar, 2015 (edited) Ja, det er nemlig et rigtigt godt trick, til at få kunder Sådanne nogle piger, skulle vi ha nogle flere af, desværre aldrig mødt nogen endnu, der har benyttet sig, af dette trick. Men det kan jo være det kommer, når først pigerne har lært trickset. Redigeret 25. Januar, 2015 af leo kbh 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. Januar, 2015 Uha! Det må da være noget det svenske politi kan bruge. Så kan de prale med hvor dygtige og moralske de er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Januar, 2015 Et godt trick til at få flere kunder? Det er jo ikke kunder, hvis hun betales med sine egne penge, vel? /Gina. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 26. Januar, 2015 Et godt trick til at få flere kunder? Det er jo ikke kunder, hvis hun betales med sine egne penge, vel? /Gina. Hun har i hvert fald misforstået forskellen på omkostninger og indtægter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Januar, 2015 Hun har i hvert fald misforstået forskellen på omkostninger og indtægter Nej, for hun laver blot underholdning. Det er Leo, der har misforstået noget. /Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. Januar, 2015 Uha! Det må da være noget det svenske politi kan bruge. Så kan de prale med hvor dygtige og moralske de er. Det kunne komme til at gå voldsom ud over de offentlige finanser. Nej, for hun laver blot underholdning. Det er Leo, der har misforstået noget. /Gina. Nu er det jo jeres funktion at undeholde. Forøvrig vil jeg gerne komplimentere dig for din Christian Louboutin sko. Som skotøjshandler har jeg forståelse for, hvad du må igennem for at få den anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elsker Piger 187 Skrevet 26. Januar, 2015 Nej, for hun laver blot underholdning. Det er Leo, der har misforstået noget. /Gina. Leo misforstår hvis mange ting. Bare se på hans signatur der linker til et pyramidespil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 26. Januar, 2015 Det kunne komme til at gå voldsom ud over de offentlige finanser. Nu er det jo jeres funktion at undeholde. Forøvrig vil jeg gerne komplimentere dig for din Christian Louboutin sko. Som skotøjshandler har jeg forståelse for, hvad du må igennem for at få den anden. Gina er den moderne tids Askepot. Jeg løber i hvertfald hele københavns området rundt med den anden Louboutin sko :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 26. Januar, 2015 (edited) Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas. Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. Boblende euforisk, /Gina. Redigeret 26. Januar, 2015 af Gina Faith 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 26. Januar, 2015 Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas. Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. Boblende euforisk, /Gina. Du er da også noget af en lyseslukker :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 26. Januar, 2015 Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas. Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. Boblende euforisk, /Gina. Selvfølgelig drikker i da champagne af Louboutinsko. Men man bør dog stoppe inden man forveksler skoen med et glas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 26. Januar, 2015 Dudes, "skoen" er et Louboutin-champagneglas. Et freaking dyrt et af slagsen, så ét er nok - så må man blot deles. Så bare rolig, jeg halter ikke rundt i København på jagt efter den manglende halvdel af et sæt. Boblende euforisk, /Gina. Det koster 60 euro, så det er jo kun en tur hos en GP i en god FKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg