Hop til indhold

Søger GP ved Næstved og omegn på fredag

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har et ærinde ved næstved på fredag og vil gerne aflægge en glædespige et besøg. Jeg har ikke kendskab til området, da jeg er fra Jylland, så hjælp modtages gerne. Eneste ønske er, at det er en dansk pige ... ellers er jeg åben for forslag

Skrevet

Hej

Jeg har et ærinde ved næstved på fredag og vil gerne aflægge en glædespige et besøg. Jeg har ikke kendskab til området, da jeg er fra Jylland, så hjælp modtages gerne. Eneste ønske er, at det er en dansk pige ... ellers er jeg åben for forslag

Næstved er altså en hvid plet på landkortet hvad angår købesex. 

Måske kan du finde noget i Slagelse, ellers er der Eventyrpigerne lidt udenfor Sorø mod Ringsted : http://eventyrpigerne.dk/index.php

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Næstved er altså en hvid plet på landkortet hvad angår købesex. 

Måske kan du finde noget i Slagelse, ellers er der Eventyrpigerne lidt udenfor Sorø mod Ringsted : http://eventyrpigerne.dk/index.php

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Hej Spunsen/Bundstokken

Tak for dine input. Havde lidt på fornemmelsen med næstved.... Havde håbet at der var nogle herinde med kendskab til nogle piger :cool:

Skrevet

Der er desværre ikke noget i Næstved mere - og de sidste klinikker der var, havde beskyttende rygmærker.

Du må til Slagelse, Sorø eller Vordingborg

Skrevet

Tak for hjælpen gutter... nu må vi se hvad der sker.... Hvis der stadig skulle være nogen der sidder inde med et guldkorn.... så sig endelig til

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.