Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Så kom jeg forbi stedet - fint sted lidt pauvert - men ok, rent håndklæde - ok lokale - det bagerste - nappede en time med jævn masssage uden bestilling af "ekstra" midt i det hele kom en anden massøse ind og "tiggede" om jeg skulle have to piger - lidt grænseoverskridende syntes jeg hun var let vedholdendde og tog ikke min nej tak for et nej, endelig fik jeg og massøgen lov til at være i fred - og massagen fortsatte hovedparten af tiden gik med at masserer rygsiden lår lægge og fødder - de sidste 15 minutter blev givet til forsiden af kroppen og om jeg ville have "skridtmassage" - både "boller og pik" fik massage og jeg kom, på intet tidspunkt blev der talt om ekstra penge - prisen for massage var 350 kroner, men hun "glemte" at komme med bytte penge  - da vi skulle tage afsked bad hun om ekstra penge for servicen og jeg gav hende 300 - dvs ialt 350 - jeg blev tilbudt koldt at drikke - tiden holdt fint handjobbet var fint ville dog hellere have et blowjob - gentagelsesfaktor relativ lav - gider ikke blive forstyret, ellers alt ok pris rimelig.

 

Nå ja kvinden var antageligt omkr. 40 - 45 fed men chamerende lattermild og glad jeg tydede hendes navn i retning af Ohmns eller noget....dejligt store luffer der gene kunne leges med ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej A

 

Det er et skægt/hyggeligt sted....har for gud hvilken gang, været forbi hos de glade og modne damer.

 

I dag var der også 2 damer på min krop (det kan være svært at slappe af og koncentrere sig :-P ) når der konstant er 4 hænder, som skiftevis massere, piller og pirrer næsten helt uden pause :P - men de formåede endnu engang, at tilsætte grundig, gedigen massage med gæv og gavmild pirring så jeg efterhånden lå ca. 20 cm over madrassen. :smile: Det fik de også gjort noget ved - og det var også her både med 2, så med 4 hænder og så skulle der jo også være masser af håndcreme - så det begge kunne få :grin: .

 

1 time med 4 hænder - 1/2 time med 2 hænder - varmt bad og varmt mad....så frokosten kunne jeg springe over og smile hele vejen til bilen.

 

Jeg ved ikke om det er almindelig skik, venlighed og sødme, men de har aldrig givet mig dårlig massage/service - og nu også med mad på menuen. Så ekstra både her og der og til en billig pris.

 

Nuud og Psarne er et skægt par - men selvfølgelig ikke 20 mere - men med god erfaring, smil i store mængder og helt (i min verden) fantastisk service.

 

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rals

Så kom jeg forbi stedet - fint sted lidt pauvert - men ok, rent håndklæde - ok lokale - det bagerste - nappede en time med jævn masssage uden bestilling af "ekstra" midt i det hele kom en anden massøse ind og "tiggede" om jeg skulle have to piger - lidt grænseoverskridende syntes jeg hun var let vedholdendde og tog ikke min nej tak for et nej, endelig fik jeg og massøgen lov til at være i fred - og massagen fortsatte hovedparten af tiden gik med at masserer rygsiden lår lægge og fødder - de sidste 15 minutter blev givet til forsiden af kroppen og om jeg ville have "skridtmassage" - både "boller og pik" fik massage og jeg kom, på intet tidspunkt blev der talt om ekstra penge - prisen for massage var 350 kroner, men hun "glemte" at komme med bytte penge  - da vi skulle tage afsked bad hun om ekstra penge for servicen og jeg gav hende 300 - dvs ialt 350 - jeg blev tilbudt koldt at drikke - tiden holdt fint handjobbet var fint ville dog hellere have et blowjob - gentagelsesfaktor relativ lav - gider ikke blive forstyret, ellers alt ok pris rimelig.

 

Nå ja kvinden var antageligt omkr. 40 - 45 fed men chamerende lattermild og glad jeg tydede hendes navn i retning af Ohmns eller noget....dejligt store luffer der gene kunne leges med ....

hvad kostede det ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad kostede det ???

 

Hej Rals

 

Altså deres massage koster kr. 350,00 for 1 time - det havde jeg også bestilt - eller rettere det plejer jeg, men det er ikke nødvendigt mere, da de VED hvad jeg vil have, så skal jeg bare nævne hårdheden og om der er andre steder den er gal med, end dem som de kender og behandler.

 

De 4 hænder, den halve time og maden....det var åbenbart ekstra, ekstra :-P . Man må selv give hvad man syntes - men jeg fik kraftigt og bestemt besked på, at de ville give mig en Nytårsgave (som de sagde) - så det var nok de 4 hænder og mad - det med tiden, der er de normal meget large - men jeg gav dem kr.650 og da jeg flyttede bilen, købet jeg dem en flaske vin til dem, som bragte stor lykke.  :P

 

Hvis du vil forbi dem - så lad os lige få et pip fra dig om din oplevelse...God dag og god massage.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rals

Hej Rals

 

Altså deres massage koster kr. 350,00 for 1 time - det havde jeg også bestilt - eller rettere det plejer jeg, men det er ikke nødvendigt mere, da de VED hvad jeg vil have, så skal jeg bare nævne hårdheden og om der er andre steder den er gal med, end dem som de kender og behandler.

 

De 4 hænder, den halve time og maden....det var åbenbart ekstra, ekstra :-P . Man må selv give hvad man syntes - men jeg fik kraftigt og bestemt besked på, at de ville give mig en Nytårsgave (som de sagde) - så det var nok de 4 hænder og mad - det med tiden, der er de normal meget large - men jeg gav dem kr.650 og da jeg flyttede bilen, købet jeg dem en flaske vin til dem, som bragte stor lykke.  :P

 

Hvis du vil forbi dem - så lad os lige få et pip fra dig om din oplevelse...God dag og god massage.

tak for din udmelding , hvad tid på dagen åbner de ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var der i starten af ugen.

 

Blev lukket ind af en ikke så høj kvinde, som så liiidt sur ud.

 

Massagen var glimrende, og fik en hyggelig sludder.

 

Da det kom til at vende om, blev der hældt olie på junior, det kneb for junoir at komme igang, så jeg spurgte om jeg kunne smage lidt på hendes nedre regioner.

 

Tja hvor meget jeg ville give, det blev så 800.

 

Så sprang hun ned igen, vaskede svedsken, sprang op igen, og satte sig strategisk på mit ansigt.

 

Meget lækker og frisk glat mis, det satte alvorligt gang i blod-omløbet, og forkortede seancen, lidt mere end jeg havde regnet med.

 

Hun havde sat sig på lydløs, kun hendes vejrtrækning antydede, at hun ikke sad på en parkbænk og fodrede duer. 

 

Da jeg gik, gav hun mig et visitkort med det ene nummer streget helt over og sagde jeg skulle spørge efter hende næste gang.

 

Jeg er forfærdelig til navne i forevejen, om det var en anden end Nuud eller Psarne, skal jeg ikke kune sige, men der så også en kvinde med briller, hvis det hjælper.

 

De averterer ikke med ekstra ydelser, men måske de overvejer at udvide deres repertoire lidt.

 

:mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i starten af ugen.

 

Blev lukket ind af en ikke så høj kvinde, som så liiidt sur ud.

 

Massagen var glimrende, og fik en hyggelig sludder.

 

Da det kom til at vende om, blev der hældt olie på junior, det kneb for junoir at komme igang, så jeg spurgte om jeg kunne smage lidt på hendes nedre regioner.

 

Tja hvor meget jeg ville give, det blev så 800.

 

Så sprang hun ned igen, vaskede svedsken, sprang op igen, og satte sig strategisk på mit ansigt.

 

Meget lækker og frisk glat mis, det satte alvorligt gang i blod-omløbet, og forkortede seancen, lidt mere end jeg havde regnet med.

 

Hun havde sat sig på lydløs, kun hendes vejrtrækning antydede, at hun ikke sad på en parkbænk og fodrede duer. 

 

Da jeg gik, gav hun mig et visitkort med det ene nummer streget helt over og sagde jeg skulle spørge efter hende næste gang.

 

Jeg er forfærdelig til navne i forevejen, om det var en anden end Nuud eller Psarne, skal jeg ikke kune sige, men der så også en kvinde med briller, hvis det hjælper.

 

De averterer ikke med ekstra ydelser, men måske de overvejer at udvide deres repertoire lidt.

 

:mrgreen: 

Hej Jazz

 

Det lyder overraskende for mig, at der skulle være kommet flere ting på menukortet... Men Nuud kan jeg sige, bruger læsebriller, og er en MEGET snakkesalig, glad og munter kvinde, som taler dansk. Psarne er en meget lille kvinde, som næsten ingen dansk snakker.

Så er der en tredje, hende kan jeg ikke huske navnet på, men jeg har aldrig været ved hende, kun hilst på hende og hun kan godt virke lidt mut/sur, trods jeg ikke tror hun er det.

 

Det er også korrekt, at der vist er 2 tlf. nr. på deres hjemmeside. Det ene plejer Nuud at svare - det andet er måske til hende, som du har været hos ?

 

De er alle 3 kvinder, selvom det er både farligt og svært, så vil jeg skyde dem til et sted imellem 40 - 50 år.

 

Men måske du har ret, mht. udvidelse af deres menukort - det må tiden vise.

 

Håber det gav mening - god week-end.

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Lucash,

 

A. skriver : "Nå ja kvinden var antageligt omkr. 40 - 45 fed men chamerende lattermild og glad jeg tydede hendes navn i retning af Ohmns eller noget....dejligt store luffer der gene kunne leges med ...."

 

Hende jeg var ved, kan således ikke have været Nuud, og må have været Psarne (ingen briller), hvis der kun er tre kvinder ialt i butikken..

 

 

 

God weekend.

  •  

 

Redigeret af Jazz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jazz

 

Tak og bare et lille pip mere herfra. Jeg er RET sikker på, at det IKKE har været Psarne - da hun stort set, KUN taler Thai. Så selvfølgelig med mindre jeres small talk var på Thai, så kan det godt være hende  :-P .

 

Men måske er der bare flere kvinder end jeg ved af - og så har det været én af dem. Men rimeligt interessant med måske nye varer/menuer på kortet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...