Guest Sandra Dee's Place Skrevet 25. Januar, 2015 Jeg håber ikke de baserer det på forbrug, for jeg bader dagligt mellem 12-20 gange?!# http://www.jv.dk/artikel/1928359:Indland--Danskere-springer-badet-over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Januar, 2015 Der er også dem der siger at hvis man går i bad hver dag, så ryger det naturlige fedt / smørelse som huden har godt af. Hvem har ret? Desuden, hvis det at tage bad er lidt sæbe på hånden og så køre i cirkler på kroppen, kommer nogle af de døde hudceller så overhovedet af ?? Eller skal man have gang i en skrubbe børste før der er en effekt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 25. Januar, 2015 Tjah til hverdag bader jeg HVER morgen, og ofte også om aftenen (efter badminton og lign.) ,men ind imellem nøjes jeg med en 'u-båds' vask søndag morgen - forudsat at jeg ikke skal være social den dag. Det har jeg aldrig fået klager over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Januar, 2015 Der er også dem der siger at hvis man går i bad hver dag, så ryger det naturlige fedt / smørelse som huden har godt af. Hvem har ret? Desuden, hvis det at tage bad er lidt sæbe på hånden og så køre i cirkler på kroppen, kommer nogle af de døde hudceller så overhovedet af ?? Eller skal man have gang i en skrubbe børste før der er en effekt ?? På grund af mit arbejde er jeg nødsaget til at bade mindst en gang om dagen. Derudover tager jeg oftest en hurtig og overfladisk tur under bruseren, mest for hyggen og ømme musklers skyld. Men jeg har aldrig skænket døde hudceller en tanke, og kommer næppe til det heller. Jeg håber ikke de baserer det på forbrug, for jeg bader dagligt mellem 12-20 gange?!# Ja det er jo nærmest noget svineri, og jeg håber da, at hovedparten af badene foregård i kold vand. Det er selvfølgelig lækker, at pigen er ren, og ikke lugter alt for meget af skidtfisk. Men hun behøver slet ikke at være desinficeret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 25. Januar, 2015 Når havvandets temperatur er +11 grader eller højere, kan jeg godt skylle diverse badeshampoo'er af, inden et GP-besøg,i fjorden. Hvis lavere plejer de vigtigste kropsdele at lege pilskade ) Kendte en GP, der satte pris på den salte smag efter havbadet, når vi mødtes - Behøvede ikke genopfriske morgenbadet . . . Der går en måned eller mere, inden temperaturen er høj nok igen . . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 27. Januar, 2015 Når havvandets temperatur er +11 grader eller højere, kan jeg godt skylle diverse badeshampoo'er af, inden et GP-besøg,i fjorden. Hvis lavere plejer de vigtigste kropsdele at lege pilskade ) Kendte en GP, der satte pris på den salte smag efter havbadet, når vi mødtes - Behøvede ikke genopfriske morgenbadet . . . Der går en måned eller mere, inden temperaturen er høj nok igen . . . . Her ville jeg gerne have sagt "Go for it". Men også jeg har været i kold vand. Så jeg vil foreslå, at du tager salt og pepper bøssen med, når du tager afsted på sjov. Så kan pigen selv smage dig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 27. Januar, 2015 Her ville jeg gerne have sagt "Go for it". Men også jeg har været i kold vand. Så jeg vil foreslå, at du tager salt og pepper bøssen med, når du tager afsted på sjov. Så kan pigen selv smage dig til. Godt svar - Men foretrækker nu den naturlige - Problemet er bare, at man ikke rigtig får varmen igen efter morgenbadet . . . . I HVERT FALD til lagengymnastik . . . VED IKKE hvorfor stemmen er ekstra lys først på dagen . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 27. Januar, 2015 Ja ja, folk som påstår de hopper i 11 grader vand, er fulde af løgn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 28. Januar, 2015 Ja ja, folk som påstår de hopper i 11 grader vand, er fulde af løgn. Sikke en stor flok løgnhalse i denne artikel . . . http://www.dagens.dk/billedgallerier/brrr-200-vinterbadere-til-festival 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 28. Januar, 2015 Sikke en stor flok løgnhalse i denne artikel . . . http://www.dagens.dk/billedgallerier/brrr-200-vinterbadere-til-festivalNej det er bare nogle almindelige liderbukse, som har fundet en smart mulighed for at overbeglo 200 andre nøgne mennesker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 28. Januar, 2015 Nej det er bare nogle almindelige liderbukse, som har fundet en smart mulighed for at overbeglo 200 andre nøgne mennesker. OK - Så var din tidligere kommentar ikke møntet på os vinterbadere . . . Vandet er dog stadig 'smålunt' . . . http://www.dmi.dk/hav/maalinger/vandtemperatur/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg