Hop til indhold

Er der nogen der har prøvet "New HOT HORNY GIRL"

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal godt nok love for at priserne er ved at være presset i bund rundt omkring.

Skrevet

I bund?

Sammeligner man med nabolande, som Tyskland, er der vel et stykke vej endnu.

Giver vel heller ikke mening at en luder skal tjene 200.000 om måneden, og så sandsynligvis skattefrit

Skrevet

I bund?

Giver vel heller ikke mening at en luder skal tjene 200.000 om måneden, og så sandsynligvis skattefrit

Det er meget tæt på tyske priser, 1 time i Tyskland koster som regel mellem 100 og 110€ og det er meget tæt på 800kr.

En dansk pige skal godt nok arbejde mange timer for at tjene 200.000,-kr pr måned og så er de også vel undt...

Skrevet

I bund?

Nu er pigen jo i Kbh., så til de tyske priser skal du lægge omkring 1.200kr, som er omkostningen ved at køre 400 km i bil plus ca. 600kr til færgen. Det hedder vist at holde på skillingen og lade daleren rulle...

Hvordan kan du i øvrigt konkludere, at piger i Danmark ikke betaler skat? Det svarer til at påstå at alle håndværkere arbejder sort!

Redigeret af warmgun

Skrevet

Hvorfor skal transport fra Tyskland lægges til?

Så skal en thai have ca. 6000 oven i for transport......

Jeg er ret overbevist om en hel del udenlandske piger ikke betaler skal og ikke har formalier i orden, herunder thai piger!

Skrevet

Det er jo svært at komme til Tyskland uden at transportere sig dertil - og det koster jo noget, som kun den der vil til tyskland skal betale. Det påvirker totalprisen.

Skrevet
  • Author

Måske i kan tage en snak om det i en anden tråd?

Er der nogen der har besøgt hende?

Skrevet

Hun er en af 'kælderpigerne' fra Tagensvej.

Ofte dårlige oplevelser der...

Men måske hun agerer anderledes... Hun har været her tidligere i efteråret 2014.

Skrevet

Dette er mit første indlæg, så ulvene vil sikkert elske at splitte det ad for manglende cred, så tag hvad du vil fra det.

Det er som sagt en af dem fra Tagensvej. Det ser ud til at være den samme som denne pige: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=22120

Hun var der også for flere måneder siden. Lidt mut, lidt buttet.

Noget der undrer mig: I sidstenævnte annonce skrives der 'Anal sex 1hour 1300 kr!!'. Jeg havde selv bestilt et kvarters anal, og hvis jeg selv skal sige det ikke synderligt veludrustet.

Efter 5-10 minutter i det brune punktum, begyndte hun at lave grimasser og spørge 'pussy now?'. Det skulle virkelig undre mig om hun kunne klare en time.

Det sagt, så er jeg ikke altid sikker på de piger selv skriver hvad de tilbyder. Var engang derinde for en nips der kaldte sig Barbie, der efter annoncen tilbød anal. Det gjorde hun så bare ikke da jeg stod der. De prøvede at prakke en anden mere nedslidt pige på mig, hvilket jeg venligst takkede nej til, og tog afsted.

Men har haft ok og gennemsnitlige oplevelser der ellers (prisen taget i betragtning).

Skrevet
  • Author

Tak, Laundry. De billeder der vises på siden du linker til, giver godt nok et helt andet indtryk, men det er tydeligvis samme pige.

Skrevet

Tak, Laundry. De billeder der vises på siden du linker til, giver godt nok et helt andet indtryk, men det er tydeligvis samme pige.

Ansigtet gør altid en kæmpe forskel for mig. Hvis jeg kunne vælge mellem kun at se ansigt eller kun se krop, når jeg skal vælge hvor jeg går hen, så ville jeg klart vælge ansigt. Det engelske udtryk "BOBFOC" (Body Off Baywatch, Face Off Crimewatch) eller Butterface (She's hot "but her face") er relevant i denne branche. Klassikeren, der ikke udstiller nogen er Aphex Twin-coveret til Windowlicker:

'>

Apex-Twin-Windowlicker.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.