leo kbh 655 Skrevet 25. Januar, 2015 (edited) Har I alle sammen set Sara's version, af " Eine Kleine nacth Musik" (video 1,26 min) (Hav lidt tålmodighed, det imponerende sker først efter 40 sek) ellers gået er I glip af noget, allerede set af over 36.000.000, så jeg syntes lige, I skulle ha chancen også. Ja Som Nissepige kan hun også, til lidt jule musik (video ca 1 min) Og Så Lige Til Spørgsmålet i Emnet, Hvor mange Af Eroguides Piger, Kan Gøre Hende Kunsten Efter? Redigeret 25. Januar, 2015 af leo kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 25. Januar, 2015 (edited) Jeg kan stensikkert være med på tatoveringerne! Og det andet kan jeg vel gøre i slowmotion :D Redigeret 25. Januar, 2015 af Angelina Angel 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. Januar, 2015 Det går lige i pikken, kan man nogle gange sige. Her kan man sige, at Mozart går lige i patterne. Hende gad jeg godt danse en "sjæler" med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg