Hop til indhold
Leecher

Ny fællestur til Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Halløj drenge,

Jeg smutter en tur ned til Aphrodite Wellnessclub på onsdag d. 28 jan. Køre fra vejle området kl 16-17. Er der nogen der vil med kan jeg samle op på vejen. Regner med ankomts dernede kl 18-19 og afgang ved lukketid. 24-01 tiden.

Skriv en pm hvis det har interesse. Og nej ingen transportudgifter skal deles. Jeg giver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Var der i dag (søndag) Og her var der også 7 piger på vagt til 4 mænd. Men flere af pigerne lavede ikke noget i de 7-8 timer jeg var i klubben. Må nok indrømme at dette besøg var det ringeste besøg i klubben til dato. Var det ikke fordi jeg stødte på 3 andre bruger her inde fra så var jeg nok død af kedsomhed. Mener stadig klubben har et stort potentiale, men hvis chefen ikke får rettet op på tingende så kommer jeg der nok ikke ret meget mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

I stedet for at prøve at være sjov. Kunne du jo lige prøve at læse hvad der står. Det var mig der kede sig. Ikke pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 

 

Hvorfor bliver I ved med at besøge stedet hvis det er så røvsygt ???

 

 

Igen kunne du prøve at læst hvad der bliver skrevet. Så ville du også selv kunne svare på dit spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for at prøve at være sjov. Kunne du jo lige prøve at læse hvad der står. Det var mig der kede sig. Ikke pigerne.

En uskrevet regel omkring disse klubber er faktisk at man skal undgå søndag/mandag pga ømme fisser efter weekendens afknepning.

Er du ikke bare uheldig måske? Jeg mener der er en del andre som trods alt beretter bedre.

I øvrigt kan jeg ikke forstå du skal afspore tråden.

Er du bitter over sidste besøg? Hvis det er tilfældet så giver jeg også beløbet til klubben hvis det kan fjerne bitterfisse kommentaren ;-).

Så er det ihvertfald kun din tid du spilder og ikke penge :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Jeg havde planlagt selv at køre derned ved lejlighed. Vil gerne med. Vi ku mødes ved grænsen

Send mig lige en pm med hvad du har i tankerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i dag (søndag) Og her var der også 7 piger på vagt til 4 mænd. Men flere af pigerne lavede ikke noget i de 7-8 timer jeg var i klubben. Må nok indrømme at dette besøg var det ringeste besøg i klubben til dato. Var det ikke fordi jeg stødte på 3 andre bruger her inde fra så var jeg nok død af kedsomhed. Mener stadig klubben har et stort potentiale, men hvis chefen ikke får rettet op på tingende så kommer jeg der nok ikke ret meget mere.

Jeg havde ikke problemer med kontakt, var oppe ad trappen med fem piger.

Kort tid før jeg gik kom der nogle gæster, specielt en kvinde der åbenbart havde betydning.

Der var dækket op i et af de små aflukker og da var der som om der skete en forandring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...