Hop til indhold
Guest RasmusL

Fkk i Prag?

Recommended Posts

Der har jeg spenderet et par dage på min tur til Prag. Er bare ikke kommet frem til at skrive om det.

Jeg ved ikke hvad du har af sammenligningsgrundlag. I forhold til andre FKK'er siges den at være middelmådig. Jeg synes nu egentlig den var ganske OK. Hvis du undgår fredag-lørdag har pigerne tid til at hyggesnakke. Jeg var ikke udsat for upsale en eneste gang idet der afregnes før man går i rummet, og det er jo rigtig rart. Fredag og lørdag er gæsterne og mange af pigerne fulde når man passerer midnat, så det må du lige overveje om du synes er cool eller ej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Tak for indlægget :-) jeg har desværre ikke rigtig noget at sammenligne med. Da jeg aldrig har været på nogle fkk steder. Men har bare hørt meget godt om fkk.

Så gik på nettet og på google og skrev "fkk Prag" og denne klub kom frem :) det ser lækkert ud.

hvilket prisleje ligger 30 min i? hvis man ikke skal blive snydt. :-)

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne har alle samme priser og de skal holde husets priser. Hvis jeg lige husker ret kostede en halv time 1200 CZK og inkluderede suck'n'fuck. Fransk med gummi for langt de fleste. Entre i klubben er 2000 CZK. Buffeten er OK'ish (ris, salat og kyllingespyd) og du overlever maden. Der er mulighed for multi-entry på billetten hvis du henvender dig i receptionen inden du går. Det koster vist 200 CZK for re-entry (prisen dækker ny badekåbe og nyt skab).

Skal du derned alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Tak for Info :-)

Nej. Vi er 6 sikre men vi er 6-10 som skal afsted alt efter hvor mange som melder afbud.

Ved at et par af de andre har været der en enkelt gang for nogle år siden. Men de besøgte kun darling cabaret og var vilde med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Ved du hvordan priserne er på cabaret? Og er pigerne samme std begge steder? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en meget dårlig oplevelse på Darling, men det er fordi jeg ikke er bygget til den slags steder tror jeg, og så er det sted afgjort bedst egnet til at man ikke er alene afsted.

Hvis du er til piger der er dullet maksimalt op, så er Darling stedet. I mørke er alle katte grå, så det er faktisk lidt svært for mig at sige hvor pæne pigerne egentlig var under al make'uppen og de flotte festkjoler. Det er jo en natklub... Prisen for en pige er dog høj derinde. Jeg tror det var 5000 CZK eller noget i den dur, og hvis du går ovenpå så skal du kunne lide sort. ;)

Pigerne i saunaklubben bryder sig ikke om når fyrene kommer i flokke. Det ødelægger deres flow fordi når en fyr går i rum så skal alle de andre lige pludselig også. Men det må de jo leve med.. just saying. ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Tak Gentleman du har været til stor hjælp.

Nu har jeg lidt en ide om priser og hvordan stederne er. Lyder klart som om jeg er mest til fkk stedet, lidt mere afslappet og hyggeligt.

Tror desværre jeg for svært ved at lave snigeren. Og tage fkk stedet, da jeg har på fornemmelsen at de andre vil på cabaret. Men det Kan være jeg kan lave hodinien (vi smutter hjem i seng) med en anden. Og der over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de ligger jo i samme gade. ;)

Altså det er jo smag og behag. Jeg havde taget FKK klubben. Især hvis du ikke har prøvet FKK før. Det var den første FKK klub jeg var på, og det var lidt grænseoverskridende bare at smide tøjet i et skab der, tage en skyller under bruseren og så ind til 20+ skønne damer som alle gav en elevatorblikket nærmest synkront... Men det er noget man lærer at elske.

Ser frem til din beretning når du kommer tilbage. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...