Hop til indhold

Recommended Posts

Har været to gange og besøge denne pige, hun er vel 35 år eller deromkring og det er hende på de sidste 5 billeder.

Link : http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22374

Hun er sød ,smilende og taler både dansk til husbehov og fint engelsk.

Første gang var jeg der sent , lokket af billederne der i mine øjne godt kunne antyde at der var mere at komme efter end kun massage og ja det var rigtigt set.

Hun spurgte hvor lang tid og jeg valgte en time , og vi gik i gang uden at tale om priser eller andet. Jeg fik lidt massage men det var mere snak og noget planløst. Nu var jeg egentlig kommet efter ekstra delen så fint med mig, da hun smed sig ved siden af mig efter 10-15 minutter.

Jeg gav hende lidt massage til gengæld og vi gled helt naturligt over til en dejlig omgang sex,leg med hendes fine bryster, naturlige og vel en b-skål, fransk til hende,velsmagende og naturligt reagerende, fransk (med gummi) til mig , dejligt varierende og forholdsvis dybt som blev holdt længe, herligt.

Sex rundt omkring , dejlig stram og afsluttende med hende øverst som uden tvivl er hendes favorit. Uden tvivl overhovedet :wink:

Herefter masser af snak, ingen travlhed med at få mig ud af døren og hun prøvede et par gange om der var mere liv i Mini-max men det lykkedes ikke rigtigt, jeg var der i ca 2-2,5 timer og betalte 2000,- Regnede selv med 1500,- for massage og sex og gav hende så 500 mere for snak og nus i resten af tiden. Fint med hende og vi snakkede egentlig først om penge bagefter.

Det har jeg iøvrigt prøvet mange gange rundt omkring og har det faktisk fint med det.

Anden gang jeg besøgte hende kom jeg tidligere og spurgte om hun egenligt kunne massere og fik så en virkelig kvalificeret Thaimassage som svar på det, det meste af tiden uden olie og først til sidst kom der lidt olie i brug ,  Det var faktisk rigtig godt og noget jeg virkelig nyder.

Da olien kom frem gik det mere over i body 2body og vi fortsatte hvor vi slap sidste gang.

Det var som sidste gang,god nærværende og varm sex med masser af kys og kropskontakt.

Vi har som i måske kan fornemme god kemi og det gør jo altid tingene meget sjovere,derfor er der ingen garantier fra min side hvorvidt i får samme oplevelse !

Aner ikke hvad massage, hj osv koster men det er typisk mig , når jeg har det godt og føler nærvær og interesse fra pigens side i at det er til gensidig fornøjelse har jeg det sjovt først og betaler så bagefter hvad der skal til for at jeg er velkommen igen.

Fattig på penge men rig på oplevelser må være mit motto :-P

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest arneo

Maximus, dette var en meget fin beskrivelse, der kommer som skrevet ud af min hånd... sådan har jeg det præcist også med thai-besøgene! Også den med Fattig på penge men rig på oplevelser må være mit motto  :-P, den kan jeg desværre og heldigvis også skrive under på.

Men har du nogen teori om hvorfor dit 3. afsnit også forekommer præcist som her i en anmeldelse af Ratree indsendt af Thommas?

PS: Ser nu at Rider har bemærket præcist det samme i Ratree-anmeldelsen.

PPS: Ikke en kritik af dig, tvært om, men jeg mener det er dig selv, der bør anmelde den til Moderatorerne.

Redigeret af arneo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maximus, dette var en meget fin beskrivelse, der kommer som skrevet ud af min hånd... sådan har jeg det præcist også med thai-besøgene! Også den med Fattig på penge men rig på oplevelser må være mit motto  :-P, den kan jeg desværre og heldigvis også skrive under på.

Men har du nogen teori om hvorfor dit 3. afsnit også forekommer præcist som her i en anmeldelse af Ratree indsendt af Thommas?

PS: Ser nu at Rider har bemærket præcist det samme i Ratree-anmeldelsen.

PPS: Ikke en kritik af dig, tvært om, men jeg mener det er dig selv, der bør anmelde den til Moderatorerne.

Copy - paste???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ellers ser hvad Thommas har skrevet, kunne det se ud som om han har svært

ved at skrive, derfor kopieringen.

Jeg har også haft fornøjelsen af pigen, dog på Jyllingevej 77, hvor hun var for kort tid siden

under navnet Vanessa.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nææeh , dovenskab fra hans side måske ?

Men det går jo helt åbenbart ikke her, dejligt at se

Hej Maximus, ja efter at have læst det andet indlæg, må jeg give en uforbeholden undskyldning, og tror det er copy paste, men ikke fra din side.. :-) God vigend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...