MadsBrahne 2 Skrevet 24. Januar, 2015 Hej alle Jeg er en unge fyr, som til dagligt bor i Luxembourg. Jeg har netop fundet denne side og syntes den er så fantastisk. Jeg vil rigtig gerne anmelde noget. Men jeg har ikke noget at anmelde endnu. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig. Hvem skal jeg anmelde? Meld gerne ind med jeres bedste oplevelse! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Januar, 2015 Kan du ikke bare tage dem i alfabetisk rækkefølge? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 24. Januar, 2015 Hej alle Jeg er en unge fyr, som til dagligt bor i Luxembourg. Jeg har netop fundet denne side og syntes den er så fantastisk. Jeg vil rigtig gerne anmelde noget. Men jeg har ikke noget at anmelde endnu. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig. Hvem skal jeg anmelde? Meld gerne ind med jeres bedste oplevelse! Vi bliver dig svar skyldig. Vi kender jo ikke pigerne i Luxembourg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Januar, 2015 Hej alle Jeg er en unge fyr, som til dagligt bor i Luxembourg. Jeg har netop fundet denne side og syntes den er så fantastisk. Jeg vil rigtig gerne anmelde noget. Men jeg har ikke noget at anmelde endnu. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig. Hvem skal jeg anmelde? Meld gerne ind med jeres bedste oplevelse! Naboen? Ham der parkerer ulovligt? En madopskrift? Det er egentlig såre simpelt......hvis det er en GP du vil anmelde, så tager du ud og besøger hende (eller får besøg af hende), og så skriver du et par linier herinde omkring besøget......og vupti, så har du lavet din første anmeldelse ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 24. Januar, 2015 Hej alle Jeg er en unge fyr, som til dagligt bor i Luxembourg. Jeg har netop fundet denne side og syntes den er så fantastisk. Jeg vil rigtig gerne anmelde noget. Men jeg har ikke noget at anmelde endnu. Jeg håber derfor i kan hjælpe mig. Hvem skal jeg anmelde? Meld gerne ind med jeres bedste oplevelse! Jamen du starter da bare på side 1 her på lille EG. Du skal nok afsætte nogle dage til projektet. Der er mange spændende historier at læse her. God fornøjelse!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxblackjack 3 Skrevet 25. November, 2019 Fandt du nogen piger i Luxembourg at anmelde? Eller er der andre der har nogen erfaring med Luxembourg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 25. November, 2019 Nøøøøøøj for en gammel tråd du har fundet frem. 5 år gammel. TS er da kommet på alderdomshjem i mellemtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg