Hop til indhold
Gabel

Nytorv Thisted

Recommended Posts

Var lige forbi Thisted, og tænkte skulle besøge Nytorv.

Har været der 2 gange før, men var et stykke tid siden. Og begge gange har det været en 7'er ud af 10.

 

Så jeg ringede kort før jeg kom, for at hører om der var åben, og hvor mange piger der var.

 

2 piger på 25 og 26, slank og så godt ud lød det fra telefonen.

 

Hurtigt på med jakken, ind i bilen, og så afsted. 

 

Ved min ankomst blev jeg hurtigt lukket ind, og blev taget imod en Thai pige på..... Jaaaaaaa det svært at bedømme..... Men hvert fald ikke 25 eller 26.

Jeg vil mene hun var midt i 30'erne.

 

Hun havde blodsprængte øjne, så lidt fedtet ud, og 5 mm spartel i hovedet. Under spartlen kunne man ane meget uren hud.

 

Men da der jo var to piger, som fortalt i telefonen, spurgte jeg efter den anden.

Et råb fra et andet rum lød. "Hun er optaget".

 

Okay.... Men en ting var helt sikkert. Jeg ville ikke bruge en krone på hende jeg blev modtaget af.

 

Så jeg takkede nej tak, og forlod stedet.

 

Lidt skuffet, og meget tyk bag ørerne, ringede jeg derfor til Bromøllevej i Hundstrup.

 

Igen en dame der kunne lidt dansk.

 

Jeg spurgte til Alder, hvor mange piger, kropsbygning, og om de havde åben.

Men kunne hører hun var fuld af løgn.

 

Ordret lød det:

 

Hmmmmmmm 27 år.

Hmmmmmmm meget smuk.

Hmmmmmmm 1 pige med kort hår.

 

Nej jeg gad virkeligt ikke at bruge mere tid på det denne aften, så hellere hjem og dele min oplevelse til jer.

 

Men hvis nogen kender til den anden pige på Nytorv, eller pigen på Bromøllevej, så hører jeg gerne en beskrivelse.

 

 

Rigtig god weekend til jer alle.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gabel. Det var sgu da en kedelig oplevelse, men fint at du gik din vej igen ! Som jeg før har skrevet til dig, er det den samme Mutter både på Bromøllevej Hundstrup og Nygade Thisted, så det er måske den samme person, som du har talt med i telefonen, men øv, øv for en oplevelse !

God weekend til dig, og tak for indlægget, trods alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gabel. Det var sgu da en kedelig oplevelse, men fint at du gik din vej igen ! Som jeg før har skrevet til dig, er det den samme Mutter både på Bromøllevej Hundstrup og Nygade Thisted, så det er måske den samme person, som du har talt med i telefonen, men øv, øv for en oplevelse !

God weekend til dig, og tak for indlægget, trods alt.

Det jo super vi kan hjælpe hinanden på denne side, med info omkring vores fælles hobby's. :D

 

Så tak for respons endnu engang. Jeg skriver mere om hvor mine veje skulle fører hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvor finder man denne thai i Thisted?

Har du læst trådens overskrift :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok så kan jeg bedre forstå at der var lukket kl 18.30 onsdag, det kunne jeg ikke forstå så jeg prøvede at ringe, fik at vide at der var åben igen torsdag, men det passede ikke ind i mine planer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mindet
Kjeldsen skrev, den 24/2/2017 at 21:17:

Ok så kan jeg bedre forstå at der var lukket kl 18.30 onsdag, det kunne jeg ikke forstå så jeg prøvede at ringe, fik at vide at der var åben igen torsdag, men det passede ikke ind i mine planer.

Men skriv da gerne hvis det ender med du for en tid derinde, jeg vil da gerne høre update fra stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mindet
Gabel skrev, den 28/2/2017 at 05:02:

Jeg tror vist vi alle godt kunne tænke os en Update fra stedet.  

Men vigtigst af alt, har de åben igen eller ej. :)

 

hehe godt spørgsmål, deres annonce køre da stadig ind imellem online og bliver indimellem opdateret...
men ser ud til at være slettet nu men det har jeg set dem gøre før

Redigeret af Mindet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...