blogbuster 100 Skrevet 23. Januar, 2015 Er der nogen herinde i dette forum der kender til "Privat/diskret, Husum Torv"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 23. Januar, 2015 Hun er selv herinde : http://www.eroguide.dk/forum/user/13650-bly/ Prøv også at søge på 'husum' i Sjællandsforum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 23. Januar, 2015 Hun er vist de flestes drømmepige herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Berømt og berygtet! Du kan søge på Bly og/eller Husum Torv, så kommer der lidt frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 23. Januar, 2015 Hun er ikke kun god eller bedre .... hun er helst enkelt BEDST på det hun laver God Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 Pas på hende. Har har hørt at hun misbruger enhver mandekrop hun fanger, til egen tilfredsstillelse- og tømmer den for energi og klæbrige væsker. Bare noget jeg har hørt- rygter altså() Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Januar, 2015 Hun skal vist snart skifte navn fra Bly til ManEater... Må vist snart en tur til Husum og få en undervognsbehandling... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 23. Januar, 2015 (edited) En undervognsbehandling??? Redigeret 23. Januar, 2015 af Lem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Januar, 2015 En undervognsbehandling??? Ja, du ved - fransk vask og strygning... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lem 35 Skrevet 23. Januar, 2015 Ja, du ved - fransk vask og strygning...fransk har jeg fanget men du tabte mig igen med strygning og vask haha??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 23. Januar, 2015 Hun er sød. Hun er faktisk også rigtig god at kneppe i bageste hul. Gik helt i bund og tydeligt hun nød det. Lettere buttet pige med lille fræk dusk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neuro 19 Skrevet 23. Januar, 2015 Må helt klart være med undskriver på at bly er fantastisk. Har besøgt hinde flere gange og er abselut min favorit GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 I er sgu søde, tak for jer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 24. Januar, 2015 Jeg glæder mig efter alle disse anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 216 Skrevet 24. Januar, 2015 Hey blogbuster.....det kan kun gå for langsomt med at få besøgt hende. !!!! :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 24. Januar, 2015 badassbluesman: Jeg håber sandelig at Bly har sat min bestilling ind i hendes kalender. Jeg kommer i hvert fald og besøger hende. Og jeg glæder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neuro 19 Skrevet 27. Januar, 2015 I er sgu søde, tak for jer! Er lige kommet ud fra endnu et fantastiskt besøg hos bly. Hos bly må man alt det man ikke må der hjemme. Min helt private favorit voksen legeplads. Jeg ser ingen grund til at komme med en anmeldelse, der er så mange gode anmeldmelders af fantastiske bly. Det er også kun lige en halv time siden jeg fik den bedste orgasme i meget lang tid. Kan faktisk heller ikke koncentrer mig om noget som helst pt. Hvis jeg alligevel skal sige noget så må det være: Besøget var så godt at jeg som det første efter jeg kom ud aflyste de to sidste møder i dag. Bare for at køre hjem og ligge på sofaen de næste timer. Alt energi er suget ud af mig. Tak for en fantastisk time. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 28. Januar, 2015 Just back from my first session... (Finally, right Bly?) I have just one, actually many words, but one is enough to describe my emotional rollercoaster. WOW. And of course Thank you sweet Bly. #1 I tried to play it cool. You know guys, trying to keep the load..... I couldn´t. I failed, I came, I fired, I snapped, I tumbled and some other verbs. Bly you have, in my humble opinion (Psst Deep the best set of mouthpiece I ever tried and your sence of presence is way over what I´ve expected. I will end this review with a deep humble bow for Ms Bly. May the world be fair to you and keep you intact. //Buddha "who actually reached Nirvana today" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg