Hop til indhold
Kesus

Gamrai massage på Novembervej i Herlev

Recommended Posts

Blue man,

Det er svært at generalisere helt hvad der er bedst. Hvis det er en pige eller i hvert fald en klinik jeg kender, så bestiller jeg gerne hvad jeg vil have med det samme. Hvis jeg ikke kender dem, bestiller jeg normalt bare massagen og ser hvad der sker. Risikoen ved at bestille FP med det samme, f.eks. som en del af en times massage, er at hun får dig gjort top liderlig på 20 min. og så kommer gummiet på og du er færdig og ude af døren på max 30 min. Dette sker selvfølgelig ikke hver gang, men lidt for ofte efter min erfaring.

Jeg synes i øvrigt at 10-20 min b2b er dejligt, en fuld time med b2b er enten dødsens kedeligt eller hvis det ikke er kedeligt så kan man ikke holde en fuld time. Så hos de bedste får jeg ½ time massage og ½ time b2b med sex til sidst og det ligger i et pris leje på 1000 kr og op, men som dråben skriver, det kan være noget individuelt hvilken pris man kommer til at betale.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Blue man skrev, for 20 timer siden:

Hej dråben

Hvad er din erfaring: er det en god idé at aftale fp før man starter massage?.. eller skal man bestille standard ydelsen og vente på spørgsmål om mere og så begynde at forhandle pris der? 

Hej Blue man

Min erfaring er fuld ud på højde med Dr Xés, jeg har stort set samme indgangs vinkel til det som Dr. X, se hans svar længere inde i tråden.

Hvis jeg tager en hel time med B2B, er det typisk hvis det er en pige som jeg har besøgt nogle gange, og som Dr. X siger så ender det gerne med at man er pænt liderlig og ikke holder tiden ud, men der hvor jeg så kommer ligger vi og hyggesnakker, krammer og kæler bagefter, hvilket gør at hele seancen sagtens kan strække sig til 80-90 min., men som jeg antyder er det kun 2-3 steder jeg praktiserer dette.

FP gør jeg det faktisk ikke sååå meget i men det er da sket en gang eller tre:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...