Hop til indhold
Kesus

Gamrai massage på Novembervej i Herlev

Recommended Posts

Guest AndrewR
Kesus skrev, den 5/29/2015 at 08:04:

Hej firefighter 

jeg var i sauna hos gamrai massage i går, og der er et fint forhæng for den glasdør, så man kan godt andet end massage i saunaen, er dog ikke den største sauna der findes :-) men ok 

venlig hilsen 

Jeg har gjort det i Saunaen :)  Hold da kæft, et pent sted Gmarai er  De har 8 piger på arbejde  men jeg har min favorit, May...  ahh..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet sex i en Sauna, men det må da være begrænset hvor heftigt man orker at gå til den i den varme. Et lille blowjob er selvfølgelig en mulighed.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndrewR
Dr X skrev, den 1/28/2016 at 04:56:

Jeg har ikke prøvet sex i en Sauna, men det må da være begrænset hvor heftigt man orker at gå til den i den varme. Et lille blowjob er selvfølgelig en mulighed.

mvh Dr X

Massage i en Sauna..  ahh mand,  så dejligt..  Min favoritoplevelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndrewR skrev, den 1/27/2016 at 23:04:

Jeg har gjort det i Saunaen :)  Hold da kæft, et pent sted Gmarai er  De har 8 piger på arbejde  men jeg har min favorit, May...  ahh..

Kan du udpege May på billederne?

I øvrigt varierer det temmelig ofte, hvilke billeder, der vises.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Linn skrev, for 37 minutter siden:

Lige nu er jeg i Norge, men i 2-3 dage jeg går til København.
Jeg leder efter sex-partner. Besøg mig meetsingle24.com hvis du er interesseret

Hvorfor lander din annonce i denne tråd? Du er da heller ikke thai.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor lander din annonce i denne tråd? Du er da heller ikke thai.

Det er spam. Fremover: Undlad at svare på det - undlad især at citere det. Anmeld det blot, så bliver det slettet, som det er sket nu. Men spammeren har stadig reklamen stående, fordi du citerede den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der 3 gange. De 2 var helt fantastiske, men 3 gang var ikke noget særligt. Jeg kan ikke huske hvad pigerne heder, men det var 3 forskellige. Jeg syntes at stedet er lidt for dyrt, selv om det er godt. Jeg har ikke prøvet sauna, men måske næste gang og så skal der forhandles mere pris, som jeg kan forstå er en mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Gamrai under nyligt besøg i hovedstaden. Ankom tidligt for at få massage og FP inden et møde, stedet er stort og der så rent og velorganiseret ud. Jeg havde to timer, og de skulle bruges, det og 2kDKK skulle vise sig at være lidt af en satsning et sted/og med en massøse jeg ikke kendte . Pigen hed vist Linda, OK udseende, sød og venlig, talte engelsk til husbehov.

Når man har så lang så stiller det krav til strukturen og planlægningen af massagen, her var massagen ikke helt oppe på standarden, vi brugte noget nær 1½ time på maven og den sidste ½ time på ryggen inkl. FP delen. Det sidste blev så lidt hurtigt og mekanisk afviklet.

Af og til skal man prøve noget nyt, og stedet ser fint ud, der var andre piger som oplevelsen måske havde været bedre hos. Så egentlig kunne jeg måske finde på at prøve igen med et mindre ambitiøst program, men i bagklogskabens klare lys havde et besøg hos en af mine gamle favoritter været at foretrække.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, for 10 timer siden:

Gad vide, hvad "2kDKK" betyder.

Også kaldet; 2 kg (kilo)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dråben skrev, for 6 timer siden:

Også kaldet; 2 kg (kilo)

Kg=kilogram - en vægtenhed. Misforståelsen, som du ikke er ene om, skyldes sikkert, at vi siger "kilo," når vi mener "kg." Men det giver altså ikke mening at bruge ved mængdeangivelse. Så kunne man lige så godt skrive 2 km eller 2 kcal osv.

(Det var ham der startede! :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Kg=kilogram - en vægtenhed. Misforståelsen, som du ikke er ene om, skyldes sikkert, at vi siger "kilo," når vi mener "kg." Men det giver altså ikke mening at bruge ved mængdeangivelse. Så kunne man lige så godt skrive 2 km eller 2 kcal osv.

(Det var ham der startede! :-) )

:-D:grin:- Jamen Bebop, du har HELT ret, lidt sjovt, for da jeg skrev "kilo", som en forkortelse af Kg, slog det mig efterfølgende at der rigtigt skulle ha stået "Kilogram", men fik ikke fulgt det til dørs<_<.......:grin:

(Er det så også mig der hermed afslutter det????:P )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, du skulle såmænd bare have skrevet kilo. Der er ingen grund til at blande vægten ind i billedet.

Kilo betyder bare 1000, så TS anvender betegnelsen helt korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten

Har været på dette sted mange gange og har fået god behandling og mange spændende oplevelser, men sidste tur for nogle dage siden var med en helt ny og meget ung pige, fik ikke navnet, men hun mangler en hel del rutine før hun er på niveau med de andre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndrewR
Pigeforskeren skrev, den 2/2/2016 at 01:00:

Kan du udpege May på billederne?

I øvrigt varierer det temmelig ofte, hvilke billeder, der vises.

Hun er ikke på billederne desværre..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som modsætning til nogle af de supermænd der skriver her, så må jeg simpelthen bidrage med min, for mig, pinlige historie hos Gamrai.

Altså, jeg var forleden ved koge helt over, så selvom jeg ingen penge havde, så måtte jeg trylle og finde noget thai massage.

Gamrai er jo kendt her og ligger forholdsvis tæt på min bopæl, så afsted uden aftale, men det var aften og påske, så mon ikke det gik og det gjorde det.

Jada åbnede døren og var super glad for at jeg kom, altså ikke specielt mig, men hun var bare så sød og venlig. Vi gik ned i kælderen, hvilket var lidt mærkeligt, da der næppe var andre - men jeg tænkte at jeg selv ser sød og ufarlig ud. Bestilte påske tilbud til 700,- som bestod af 30 min. olie og 30 min. b2b og spurgte pænt om hun ville det, hvilket ikke var et problem. Af med tøjet og på med musikken.

Det var god massage og hun var hele tiden på og jeg glædede mig helt vildt til at hun tog tøjet af - det gad jeg dæleme godt. Synes det var længe siden der var sket noget frækt. Efter 30 min olie på ryggen, så lå jeg der med hovedet ned i massagehullet og prøvede at finde ud af hvad der skete. Og vupti, så kravlede hun op på mig forfra, helt nøgen kunne jeg nu mærke, og hold fast det var frækt, mere end jeg kunne klare denne dag, så uden at hun nogensinde rørte mig der, så kom jeg - hold fast hvor kikset og pinligt. Jeg fik aldrig set hende uden tøj på og det hele var så pinligt. Men hvad fanden. Heldigvis var hun sød og kunne fornemme mit nederlag, så det gik.

Det morsomme ved denne historie er, at jeg ikke slap for at betale de ekstra kr 300,-, men det var ok, selvom jeg stadig er i tvivl om det var rimeligt. Men det gik, for hun var smadder sød ved mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
HG skrev, for 1 time siden:

Som modsætning til nogle af de supermænd der skriver her, så må jeg simpelthen bidrage med min, for mig, pinlige historie hos Gamrai.

Altså, jeg var forleden ved koge helt over, så selvom jeg ingen penge havde, så måtte jeg trylle og finde noget thai massage.

Gamrai er jo kendt her og ligger forholdsvis tæt på min bopæl, så afsted uden aftale, men det var aften og påske, så mon ikke det gik og det gjorde det.

Jada åbnede døren og var super glad for at jeg kom, altså ikke specielt mig, men hun var bare så sød og venlig. Vi gik ned i kælderen, hvilket var lidt mærkeligt, da der næppe var andre - men jeg tænkte at jeg selv ser sød og ufarlig ud. Bestilte påske tilbud til 700,- som bestod af 30 min. olie og 30 min. b2b og spurgte pænt om hun ville det, hvilket ikke var et problem. Af med tøjet og på med musikken.

Det var god massage og hun var hele tiden på og jeg glædede mig helt vildt til at hun tog tøjet af - det gad jeg dæleme godt. Synes det var længe siden der var sket noget frækt. Efter 30 min olie på ryggen, så lå jeg der med hovedet ned i massagehullet og prøvede at finde ud af hvad der skete. Og vupti, så kravlede hun op på mig forfra, helt nøgen kunne jeg nu mærke, og hold fast det var frækt, mere end jeg kunne klare denne dag, så uden at hun nogensinde rørte mig der, så kom jeg - hold fast hvor kikset og pinligt. Jeg fik aldrig set hende uden tøj på og det hele var så pinligt. Men hvad fanden. Heldigvis var hun sød og kunne fornemme mit nederlag, så det gik.

Det morsomme ved denne historie er, at jeg ikke slap for at betale de ekstra kr 300,-, men det var ok, selvom jeg stadig er i tvivl om det var rimeligt. Men det gik, for hun var smadder sød ved mig.

På ingen måder kikset og/eller pinligt. Jeg har også været der nogle gange, men har endnu tilgode at besøge Jada, som jeg også synes er temmelig sød og fræk at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG skrev, for 5 timer siden:

Og vupti, så kravlede hun op på mig forfra, helt nøgen kunne jeg nu mærke, og hold fast det var frækt, mere end jeg kunne klare denne dag, så uden at hun nogensinde rørte mig der, så kom jeg - hold fast hvor kikset og pinligt. Jeg fik aldrig set hende uden tøj på og det hele var så pinligt. Men hvad fanden. Heldigvis var hun sød og kunne fornemme mit nederlag, så det gik.

Pinligt? Jeg fik engang en "halv udløsning," fordi massøren pirrede mig så grundigt mens jeg stadig lå på maven. "Du skal normalt betale ekstra for det," sagde hun. "Ja, ja," sagde jeg. Derpå fortsatte massagen. Ved omvending kunne hun efter et stykke tid se at jeg ikke var helt færdig, og så fik hun afsluttet mig grundigt - hvilket gav en meget lykkelig udgang (fordi effekten var ligesom ved "edging" - øget orgasmefølelse af at have været tæt på et stykke tid).Jeg synes ikke det var pinligt - måske gjorde hun for at have pirret mig for meget? Men det er jo ikke til at vide, hvor grænsen går - især når man ikke kan se ansigtet på den man pirrer.

Hvis det sker en anden gang og udløsningen er sådan lidt en halvsløv affære, så bare bed om at få tørret af og fortsæt behandlingen.Det kan ende ret godt. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad kommer man af med hvis man bestiller en times body 2 body massage med fuldpakke?.. og er det en fordel at bestille det hele fra start? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Blue man skrev, for 1 minut siden:

Hvad kommer man af med hvis man bestiller en times body 2 body massage med fuldpakke?.. og er det en fordel at bestille det hele fra start? 

Blot et bud, men i omegnen af 1500,-

-Og igen, det kommer helt an på pigen, kemien, ja faktisk en del faktorer. Det du skal gi for din efterspørgelse, kan jeg meget vel risikerer at skulle gi 1-200 kr mere for, og omvendt 

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej dråben

Hvad er din erfaring: er det en god idé at aftale fp før man starter massage?.. eller skal man bestille standard ydelsen og vente på spørgsmål om mere og så begynde at forhandle pris der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 40 minutter siden:

Hej dråben

Hvad er din erfaring: er det en god idé at aftale fp før man starter massage?.. eller skal man bestille standard ydelsen og vente på spørgsmål om mere og så begynde at forhandle pris der? 

"Normalt" - Ja, så ofte er det heller ikke - foretrækker jeg at bede om en b2b. Det kan sjældent gå rigtig galt - oftest ganske lækkert. Så har vi li'som set og følt hinanden an.  - Hvis pigen ikke tilbyder mere - men det gør hun for pokker da. - Nu har hun lagt kræfter i i tre kvarter, så er det da en nem sag for hende at sprede ben ti minutter og så indkassere 500 kr ekstra, som måske alle er hendes egen bonus.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...