Hop til indhold
Kesus

Gamrai massage på Novembervej i Herlev

Recommended Posts

Jeg har besøgt mange steder gennem mange år, men jeg er da godt nok blevet overrasket over Gamrai massage, pænt og rent og meget venlig Indehaver Thipha som behandler sine piger ordentligt, og det smitter af på hvordan massage og diverse ydelser udføres, det er måske i den lidt dyre ende, men jeg personligt synes det er alle pengene værd, det er det bedste sted jeg nogensinde har været og jeg bliver ved med at komme der fremover. Der er forskellige piger og den mest populære lige nu er Laila. Prøv en tur hos Gamrai massage hvis du vil gøre lidt godt for dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha

...den var god Kesus,

Du kan måske også fortælle lidt om den fulde pakkes pris? 

...og om du evt skulle have en personlig interesse eller baggrund for at kunne udtale dig om Thipha's medarbejders ansættelsesforhold?

Fin reklame - der mangler sådan set bare et link, og en beskrivelser der ikke ligner en "glat ål".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja Tykke - B

Kom nu bare frem med noget negativt.

Jeg har kun interesse i at dem der gør et godt stykke arbejde de bliver omtalt godt , og jeg har lært at hvis men ikke har noget godt at sige så skal man holde sin mund.

Og til orientering så har jeg lige prøvet senses massage hos (Anna) og i dette tilfælde vil jeg absolut ikke holde min mund .

Det var bare i orden

Del dette indlæg

Link til indlæg

så kom lysten sgu igen, og det var en dejlig overaskelse 2 nye piger i butikken og for at være ærlig så var det ikke nemt at vælge, så hvad gør man så, 2 piger med i sauna og 1 time senses massage med 4 hænder det er da bare lykken.

Det tog lidt tid før vi fik forhandlet en fornuftig pris, men tålmodighed er en god ting :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

så kom lysten sgu igen, og det var en dejlig overaskelse 2 nye piger i butikken og for at være ærlig så var det ikke nemt at vælge, så hvad gør man så, 2 piger med i sauna og 1 time senses massage med 4 hænder det er da bare lykken.

Det tog lidt tid før vi fik forhandlet en fornuftig pris, men tålmodighed er en god ting :-)

- ka' du gi' et hint om hvad du måtte slippe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

evt. også et aktuelt link?? :-P

2 piger i sauna i 15 min 2 piger senses + hj  1500,-

link 

google          GAMRAI MASSAGE

Del dette indlæg

Link til indlæg

evt. også et aktuelt link?? :-P

http://www.gamraimassage.dk/

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18951

En indikator på, at "kesus" i hvert fald ikke er indehaver er, at han skriver "Herlev", selvom det strengt taget er Brønshøj (yderste revle i det postnummer i hvert fald).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fantastiske piger har nu prøvet hele 3 af slagsen, og hvilken oplevelse med dem alle 3. Massagen har været ok, men heller ikke bedre hos nogen af dem, men sexen har været super. 

​De har jo fået tildelt hver et nummer:huh:

Hvilke numre har du "trukket":P

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. 

Jeg er lidt nysgerrig på det her med sauna med en af pigerne. 

Er der en der kan komme ind på hvordan det fungere?

Tager man et bad med pigen før eller efter, er man nøgen i saunaen, får man massage og kan man evt få ekstra i saunaen? 

Tak :)

Venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trak nr 4 og fik en god massage. Sød og sjov pige som godt kan lide pengene fra ekstra ydelser så godt at hun spiller godt med når hun indtjener dem.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastiske piger har nu prøvet hele 3 af slagsen, og hvilken oplevelse med dem alle 3. Massagen har været ok, men heller ikke bedre hos nogen af dem, men sexen har været super.

det er utroligt hvad penge kan gøre Redigeret af Kesus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa. 

Jeg er lidt nysgerrig på det her med sauna med en af pigerne. 

Er der en der kan komme ind på hvordan det fungere?

Tager man et bad med pigen før eller efter, er man nøgen i saunaen, får man massage og kan man evt få ekstra i saunaen? 

Tak :)

Venlig hilsen

​ Jeg har desværre ikke selv haft tid til at komme derned endnu, så prøver lige at spørge igen.

Tak.

Venlig hilsen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

får man massage og kan man evt få ekstra i saunaen? 

​Svjh står saunaen med en glasdør mod et gangareal. Udregn selv 2+2=?

EDIT: Jvf billedet (man kan se hængslet på den åbne glasdør i døråbningens højre side:

img_6194_280.jpg

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Svjh står saunaen med en glasdør mod et gangareal. Udregn selv 2+2=?

EDIT: Jvf billedet (man kan se hængslet på den åbne glasdør i døråbningens højre side:

Eftersom jeg aldrig har været der, kunne det jo tænkes at saunaen stod i sit eget rum, eller i forbindelse med et bad/omklædningsrum.

Men tak for dit ligegyldige svar.

Venlig hilsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, men det var da ikke ligegyldigt?

Hvis min "dumsmarte" formulering om "udregn selv ..." bliver opfattet som nedladende, så undskylder jeg. Min pointe var sådan set bare:

Da der er glasdør, og saunaen så vidt jeg husker står ud mod en gang (lige neden for kældertrappen ?) så vil jeg tro det ikke er så sandsynligt at der kan foregå andet end "højst" massage. Men jeg ved det ikke af egen erfaring. Jeg har kun været der en enkelt gang og der var jeg ikke i sauna. 

Beklager firefighter - dit spørgsmål var på ingen måde dumt i mine øjne. Jeg prøvede bare at give lidt information, når nu ingen som faktisk har været i saunaen gider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Skønne piger, men hvem er hvem af de to. Hende til venstre kunne godt minde lidt om ansigtet på nr. 4.

Hvem kan hjælpe med identifikation af de to skønne???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Skønne piger, men hvem er hvem af de to. Hende til venstre kunne godt minde lidt om ansigtet på nr. 4.

Hvem kan hjælpe med identifikation af de to skønne???

​Hvis du snakker om billedet af kvinder i saunaen, så er det ret gammelt. Det er ikke sikkert nogen af de to er der stadigvæk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nøjagtigt sådan det blev opfattet!

Men ok, jeg ser din pointe og takker denne gang oprigtigt for dit svar.

Venlig hilsen.

Hej firefighter 

jeg var i sauna hos gamrai massage i går, og der er et fint forhæng for den glasdør, så man kan godt andet end massage i saunaen, er dog ikke den største sauna der findes :-) men ok 

venlig hilsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...