Hop til indhold

b2b hos pp-thaimassage i esbjerg

Featured Replies

Skrevet

hej med jer

Jeg har fået massage en del steder efterhånden. Jeg ville meget gerne prøve b2b, eller 'bare' massage med en helt nøgen massøse som man kan pille lidt ved undervejs. 

Meget gerne afslutte med BJ.

Er der nogen der har fået det hos PP i Borgergade? Eller andre steder i Esbjerg?

Hvad er prisen?

Finder jeg et sted der tilbyder til en rimelig pris, skal jeg nok lave en anmeldelse

Skrevet

hej med jer

Jeg har fået massage en del steder efterhånden. Jeg ville meget gerne prøve b2b, eller 'bare' massage med en helt nøgen massøse som man kan pille lidt ved undervejs. 

Meget gerne afslutte med BJ.

Er der nogen der har fået det hos PP i Borgergade? Eller andre steder i Esbjerg?

Hvad er prisen?

Finder jeg et sted der tilbyder til en rimelig pris, skal jeg nok lave en anmeldelse

Skrevet

PP giver udmærket b2b koster 1000 kr. kan også få det hos Moon koster 800

Skrevet

Fås det hos Moon? syntes aldrig der bliver tilbudt noget ekstra derude... en gang tilbudt HJ for 200 ekstra men ellers aldrig andet :(

Skrevet

man kan jo spørge hvis kemien er der

Skrevet

Jeg ville tage til den japansk/thsi pige der er i kolding. Hun er lækker og VIRKELIG god

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.