Hop til indhold
TrippleX

2 mænd sammen til thai massage i Aarhus

Recommended Posts

Hey :)

Jeg har en fantasi jeg gerne vil have udlevet, om at besøge en thai klinik hvor vi begge får massage i samme rum af 2 piger.

Det skal naturligvis indebære alt det frække også, og måske vi alle 4 kan lege sammen til sidst :)

Tanken om at de 2 piger forkæler os frækt mens vi ligger i samme rum tænder mig meget, og håber derfor at jeg kan finde en frisk M der vil med på dette eventyr.

Glæder mig til at høre fra Jer.

Er efterhånden rimelig erfaren på de Aarhusianske thaiklinikker, så det skulle ikke være noget problem at finde stedet.

X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Eneste problem er at der er meget få steder med to brikse i samme rum, og hvor der ydes hele udtrækket.

Siam har, men hvem ellers?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eneste problem er at der er meget få steder med to brikse i samme rum, og hvor der ydes hele udtrækket.

Siam har, men hvem ellers?

Ved at det er muligt på Kirkedammen, men om de går all in ved extra er jeg i tvivl om.

Har fået massage der flere gange af 2 dejlige kvinder på én gang :)

De har også stort rum hos Augustenborggade - længe siden jeg har været der.

Tror også der er plads til 2 madrasser i ét af rummene hos Chaba eller hvad de har skiftet navn til nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ved at det er muligt på Kirkedammen, men om de går all in ved extra er jeg i tvivl om.

Tror også der er plads til 2 madrasser i ét af rummene hos Chaba eller hvad de har skiftet navn til nu :)

Kirkedammen har jeg ikke været. Er der ikke lidt skummelt der? Har kun stået i døren, fordi de ikke havde tid.

Tjo der kunne nok lægges en ekstra madras ind i det store rum på Mali, men så skal sengen ud først :)

De har jo også det helt store rum bagers til venstre, men det bruger de vist slet ikke til kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg var på Kirkedammen for et par måneder siden. Fik massage af to piger. Den lidt ældre af dem jappede så meget under hele seancen, at det ødelagde ethvert forsøg på at koncentrere sig om og nyde massagen. Jo tættere hun kom på pirring af de erogene zoner, jo højere og hurtigere jappede hun til den anden thai pige, der masserede. Det var rent ud sagt r*virriterende.

Af samme grund har jeg ikke været der siden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej TrippleX

Hvad har du betalt for at få massage af 2? + hvad er inkluderet i prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Krimi

Jeg betaler kr. 500,- for 30 min med håndjob til sidst.... så jeg er godt tilfreds.

Til Flems... har stadig oplevelse til gode med en anden mand.

Ingen seriøse har meldt sig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...