TrippleX 24 Skrevet 23. Januar, 2015 Hey Jeg har en fantasi jeg gerne vil have udlevet, om at besøge en thai klinik hvor vi begge får massage i samme rum af 2 piger. Det skal naturligvis indebære alt det frække også, og måske vi alle 4 kan lege sammen til sidst Tanken om at de 2 piger forkæler os frækt mens vi ligger i samme rum tænder mig meget, og håber derfor at jeg kan finde en frisk M der vil med på dette eventyr. Glæder mig til at høre fra Jer. Er efterhånden rimelig erfaren på de Aarhusianske thaiklinikker, så det skulle ikke være noget problem at finde stedet. X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 Eneste problem er at der er meget få steder med to brikse i samme rum, og hvor der ydes hele udtrækket. Siam har, men hvem ellers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 24 Skrevet 23. Januar, 2015 Eneste problem er at der er meget få steder med to brikse i samme rum, og hvor der ydes hele udtrækket. Siam har, men hvem ellers? Ved at det er muligt på Kirkedammen, men om de går all in ved extra er jeg i tvivl om. Har fået massage der flere gange af 2 dejlige kvinder på én gang De har også stort rum hos Augustenborggade - længe siden jeg har været der. Tror også der er plads til 2 madrasser i ét af rummene hos Chaba eller hvad de har skiftet navn til nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2015 Ved at det er muligt på Kirkedammen, men om de går all in ved extra er jeg i tvivl om. Har fået massage der flere gange af 2 dejlige kvinder på én gang De har også stort rum hos Augustenborggade - længe siden jeg har været der. Tror også der er plads til 2 madrasser i ét af rummene hos Chaba eller hvad de har skiftet navn til nu Kirkedammen har jeg ikke været. Er der ikke lidt skummelt der? Har kun stået i døren, fordi de ikke havde tid. Tjo der kunne nok lægges en ekstra madras ind i det store rum på Mali, men så skal sengen ud først De har jo også det helt store rum bagers til venstre, men det bruger de vist slet ikke til kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 24 Skrevet 23. Januar, 2015 Kirkedammen er et godt sted. Lyst og venligt og super søde piger. Ikke som tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DirtyBeast Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg var på Kirkedammen for et par måneder siden. Fik massage af to piger. Den lidt ældre af dem jappede så meget under hele seancen, at det ødelagde ethvert forsøg på at koncentrere sig om og nyde massagen. Jo tættere hun kom på pirring af de erogene zoner, jo højere og hurtigere jappede hun til den anden thai pige, der masserede. Det var rent ud sagt r*virriterende. Af samme grund har jeg ikke været der siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
momo 34 Skrevet 25. Januar, 2015 Fandt du nogle at prøve med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 24 Skrevet 25. Januar, 2015 Nej ikke endnu Jeg har kun haft gode oplevelser på Kirkedammen, og aldrig følt de har snakket for meget eller skyndt sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
momo 34 Skrevet 25. Januar, 2015 Hvis du finder et sted og en pris så sig til kan være jeg har mulighed for at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 24 Skrevet 26. Januar, 2015 Skriv gerne PM Momo og lad os tale nærmere om det og hvad vi gerne vil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flems 77 Skrevet 1. Marts, 2015 Hej gutter. Spændt på at høre om I fik gang i 2x massage m.m. I åben lokale? Del gerne oplevelsen med os ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krimi1234 0 Skrevet 3. Marts, 2015 Ved at det er muligt på Kirkedammen, men om de går all in ved extra er jeg i tvivl om. Har fået massage der flere gange af 2 dejlige kvinder på én gang De har også stort rum hos Augustenborggade - længe siden jeg har været der. Tror også der er plads til 2 madrasser i ét af rummene hos Chaba eller hvad de har skiftet navn til nu Hej TrippleX Hvad har du betalt for at få massage af 2? + hvad er inkluderet i prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 24 Skrevet 5. Marts, 2015 Hej Krimi Jeg betaler kr. 500,- for 30 min med håndjob til sidst.... så jeg er godt tilfreds. Til Flems... har stadig oplevelse til gode med en anden mand. Ingen seriøse har meldt sig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg