Hop til indhold
Singelswingerfyr

Privat diskert. Nadia...

Recommended Posts

Jeg besøgte nadia i dag, var ikke klar over det var hendes første dag der, men hun er en meget smuk og narturlig pige.

Hun er meget imødekomme og snakken gik godt.. Efter mit bad gik vi hurtigt i gang, lidt koldt deroppe på loftet, men vi fik hurtigt varmen..

Vi startede blidt ud, men man mærker hurtigt hun elsker sex, også det mere hårde..

Hun kysser dejligt og frækt..

Hun er helt klar en pige du bør besøge... Ikke sidste gang jeg har besøgt hende...

Lidt om udsene.. Hun er en høj smuk pige, med flotte former, ikke som i tyk slet ikke, blot sund og veltrænet... Hendes bryster er ægte og pænt store...

Det bedste er nok hendes smilene ansigt, det er et klart 10 er...

Held og lykke med dit besøg hos hende...

Hun tilbyder også to fyre, er der en som vil med er jeg klar på det....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin og informativ anmeldelse. Har selv kig på hende og overvejer at besøge hende.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

kunne se du skrive hun er veltrænet. vil det så siger hendes muskler var mærket. sådan på maven og arm mm.. 

Jeg besøgte nadia i dag, var ikke klar over det var hendes første dag der, men hun er en meget smuk og narturlig pige.

Hun er meget imødekomme og snakken gik godt.. Efter mit bad gik vi hurtigt i gang, lidt koldt deroppe på loftet, men vi fik hurtigt varmen..
Vi startede blidt ud, men man mærker hurtigt hun elsker sex, også det mere hårde..
Hun kysser dejligt og frækt..

Hun er helt klar en pige du bør besøge... Ikke sidste gang jeg har besøgt hende...

Lidt om udsene.. Hun er en høj smuk pige, med flotte former, ikke som i tyk slet ikke, blot sund og veltrænet... Hendes bryster er ægte og pænt store...
Det bedste er nok hendes smilene ansigt, det er et klart 10 er...
Held og lykke med dit besøg hos hende...
Hun tilbyder også to fyre, er der en som vil med er jeg klar på det....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...