Hop til indhold
TommyHansen

Tantramassage til kvinder

Recommended Posts

Jeg har en veninde som jeg altid har opfattet som lidt tilbageholdende på det seksuelle område. Hun har levet i et kærlighedsløst ægteskab i over tyve år, men er nu endelig blevet skilt.

 

Gennem årene har hun åbenbart udviklet en interesse for det spirituelle, og har forsøgt at finde forskellige dates på en hjemmmeside, der hedder soulmates.dk.

 

Gennem den side fik hun åbenbart kontakt med en mand i Århus som giver hende gratis tantramassage. Manden er vist omkring 60 år. hun er selv 51.

 

Seancerne er timelange og slutter med, at han giver hende intensive orgasmer. Enkelte gange noget der minder om sprøjteorgasme siger hun. De er begge nøgne under massagen.

 

Det er jo selvfølgelig alt sammen meget godt, men manden vil også gerne have, at hun skal give ham massage, hvilket hun hidtil har undslået sig. Og jeg har selvfølgelig sagt til hende, at han også forventer noget fra hendes side, når han giver hende gratis massage.

 

Hun siger, at hun vil være ked af at holde op med at få massage af ham, fordi han er meget dygtig, men jeg forudser at der kommer en dag, hvor han vil mere en d hun kan leve op til.

 

Jeg ved godt, at tantra som princip går ud på at beherske sig, men selv for en tantramand kan man vel få lyst til at stoppe sin pik op i et hul. Undskyld hvis jeg blev lidt vulgær til sidst.

 

Er der andre der har erfaringer med tantramassage? Både mænd og kvinder. Så giv gerne lidt respons, så jeg eventuelt bedre kan råde min veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Søg på Google efter tantrikker. Han er i Vejle og vist nok Horsens. Mads hedder han så vidt jeg husker. Uddannet ved Mahamudra Instituttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har fået tantramassage en del gange ..

Og tror du har ret i din antagelse om at han før eller siden vil have noget igen, enten penge, massage eller sex..
Men hvis hun nyder at få massagen, så se hvor længe det går og når ikke længere den går så stop :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler nu ikke bare om at "SEND THE GIRLS" så er det den forkerte indgangsvinkel man har til det....

det er ret krævende massage form så det mentale skal også kan følge med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

51 år – så er hun vel osse så voksen at hun selv kan vurdere hvad føles rigtig for hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...