Hop til indhold

Pattaya Thai Massage Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Har nogen prøvet at få massage hos med? Kan man få happy ending osv? Hvad koster det?

Skrevet

Har nogen prøvet at få massage hos med? Kan man få happy ending osv? Hvad koster det?

Hej.

JA, for ca. ½ års tid siden. Massagen var middelmådig og sexen m/Jennie var heller i noget særligt, meget maskinagtig. Efter et par min. spurgte om jeg var "kommet". Svarede så nej og fik så et par min. mere, men da var gejsten forsvundet. Betalte forinden de krævede 1.000, men det var de 900 for meget for tiden - ca. 20min, alt i alt, når der var betalt for en time og tjenesterne taget i betragtning. Jennie var imidlertid meget sød, men hun forstod ikke at yde en ordentlig service. SÅ NEJ, jeg kommer ikke igen, hvis det er hende, der stadig er der.  

Hører gerne, hvis du vover en research.

hilsen Aalborg

Skrevet

Det var da en træls oplevelse du har haft der... så tror jeg ikke jeg vil prøve det

Skrevet

Det var da en træls oplevelse du har haft der... så tror jeg ikke jeg vil prøve det

Hej igen.

Du kan da prøve at ringe og forhøre dig. Jeg er med på en gang mere, hvis det er en ok behandling og god kneppetur. Lad høre fra dig.

Skrevet

Må heller tage der inde og høre om priserne først.. gider ikke betale 1000 kr

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.