Hop til indhold

Amatør piger

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kan anbefale en god amatør pige i det jysk / Fynske ??

Skrevet

Prøv sugardaters.dk Det er der de er.. Der har været lidt snak i tidlige tråde om hvem der er anbefalelseværdige, eller rettere, hvem der kender nogen. For det går lidt igennem personlige beskeder herinde med amatørpiger. Men prøv at spørg dem der har skrevet at de kender nogen i det område.

Skrevet
  • Author

Har jeg gjort men de er sgu lukkede.

Skrevet

Jeg kunne godt bruge nogle anbefalinger på sugarbabes fra midt/Vestjylland. Send gerne PM

Jeg har selv mødt 2 derinde fra, men søger nu nye græsgange

/G

Skrevet

Nogle som kender og har erfaring med hotsugar.dk. Har lige lavet en profil men adgang koster 20 euro er blevet fuppet på så mange af de andre sider.

sexnu.dk varmsex og 18plusdating.com tror det er fup sider med mange fake profiler. Jeg har ihvertfald ikke været heldig på andre end scor.dk

høre gerne fra jer:-)

Skrevet

Jeg er også klar på at få lidt PM om amatørpiger i midt/Vestjylland. :)
Har scor og SD profil :)

Skrevet

sugardaters.dk er da god nok.. 

Det er da ikke min erfaring at det er umuligt at finde frække amatørpiger der. Det kangodt være at de ikke vil være sammen med hvem som helst, og hvad ved jeg. Men der er bestem nogle seriøse imellem. prøv at sende PM hvis du har nogen i søgelyset fra min region. Så kan jeg da fortælle om det er nogen jeg vil advare imod eller ej.

Jeg har kun prøvet 2. man har da snakket med andre om hvem der er seriøse eller ej.

Skrevet

JA er også gerne med på en pb, hvis der er nogen som kender nogen på sugardate. 

Har nemlig oprette en profil derinde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.