Hop til indhold
Agent 007

Efterlysninger i anmeldelser

Recommended Posts

Er det bare mig, eller har der ikke været en koloenorm stigning i antallet af tråde der starter i Anmeldelser men som burde være startet i Efterlysninger?

 

 

Er det for svært at finde ud af for nye brugere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være besværligt at man skal gå til efterlysninger via anmeldelser, der gik en tid før jeg opdagede det, ved ikke hvorfor det skal ligge som et underforum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, du har helt ret i din iagttagelse.

Folk vil hurtigt i gang og gider nok ikke at bruge 5 minutter på at sætte sig bare lidt ind i den måde, lille EG fungerer på.

En anden iagttagelse fra min side:

Kommer men (eks. undertegnede) med syrlig/kærlig kommentar - så er sandsynligheden for brugbar svar rimelig stor.

Inden syrlig/kærlig kommentar giver ofte inden respons.

Korrekt: måske / måske ikke!!!

Desværre er der ikke mange, der takker for evt. given hjælp. Det undrer mig meget!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Det kan godt være besværligt at man skal gå til efterlysninger via anmeldelser, der gik en tid før jeg opdagede det, ved ikke hvorfor det skal ligge som et underforum?

Jeg må give Ida ret. Der gik også lidt før jeg så den. Den burde have sit eget felt herinde, og ikke som underfelt i anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være besværligt at man skal gå til efterlysninger via anmeldelser, der gik en tid før jeg opdagede det, ved ikke hvorfor det skal ligge som et underforum?

 

Jeg har også  for lang tid siden foreslået at anmeldelser og efterlysninger blev slået sammen i en hat, men det faldt ikke i så god jord - nu er der så heldigvis sket en opdeling i Jylland, Fyn og Sjælland, så jeg synes behovet - ihvertfald i Jylland har været mindre  :wink:

 

Men mit argument for at slå dem sammen var: at efterlysninger ofte blev til anmeldelser  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...