Hop til indhold
Morten86 Odense

Sandwich / DP Odense.

Recommended Posts

Hejsa.. Nogen herinde fra der kunne være friske på at ordne en glædespige, sammen ? 

Tanken om en sandwich tænder mig rigtig meget har dog ikke prøvet det før.. men har en pige der kan lokkes til det i odense, så hvis der er nogen friske mænd der vil være med, så skriv gerne en privat besked..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne da være hyggeligt, hvem har du rettet kalorius mod?

Pris???

Cupido

Ps der er noget der skal planlægges i god tid, du ved .

med at slippe hjemme fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

Hejsa,

Jeg låner lige tråden her da jeg har samme tanker som trådstarter. Jeg har dog ikke en specifik pige i tankerne, så er åben for forslag.

Skriv til mig hvis du er interesseret, så tager vi den derfra.

Gp'er som er interesserede er også velkommen til at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne også værre interreseret i et to mands hold med en pige. skal værre sammen med der tager den anal. 

skriv gerne en privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.. Nogen herinde fra der kunne være friske på at ordne en glædespige, sammen ? 

Tanken om en sandwich tænder mig rigtig meget har dog ikke prøvet det før.. men har en pige der kan lokkes til det i odense, så hvis der er nogen friske mænd der vil være med, så skriv gerne en privat besked..

Det lyder da godt Morten , men jeg er nok for gammel til at lave forsøget , men jeg kunne godt bruge en moden buttet kvinde at lege med !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...