Hop til indhold

Sandwich / DP Odense.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.. Nogen herinde fra der kunne være friske på at ordne en glædespige, sammen ? 

Tanken om en sandwich tænder mig rigtig meget har dog ikke prøvet det før.. men har en pige der kan lokkes til det i odense, så hvis der er nogen friske mænd der vil være med, så skriv gerne en privat besked..

Skrevet

Det kunne da være hyggeligt, hvem har du rettet kalorius mod?

Pris???

Cupido

Ps der er noget der skal planlægges i god tid, du ved .

med at slippe hjemme fra

• 1 month later...
Skrevet

Hejsa,

Jeg låner lige tråden her da jeg har samme tanker som trådstarter. Jeg har dog ikke en specifik pige i tankerne, så er åben for forslag.

Skriv til mig hvis du er interesseret, så tager vi den derfra.

Gp'er som er interesserede er også velkommen til at skrive.

Skrevet

Jeg kunne også værre interreseret i et to mands hold med en pige. skal værre sammen med der tager den anal. 

skriv gerne en privat besked.

Skrevet

Hejsa.. Nogen herinde fra der kunne være friske på at ordne en glædespige, sammen ? 

Tanken om en sandwich tænder mig rigtig meget har dog ikke prøvet det før.. men har en pige der kan lokkes til det i odense, så hvis der er nogen friske mænd der vil være med, så skriv gerne en privat besked..

Det lyder da godt Morten , men jeg er nok for gammel til at lave forsøget , men jeg kunne godt bruge en moden buttet kvinde at lege med !!

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.