Hop til indhold
Gæst

Presset til at gå igen

Recommended Posts

Gæst

Jeg var en tur forbi Kinnaree Thai Massage på Hvidovrevej 80E, forleden dag.

Jeg dukkede op uanmeldt, men de havde skam tid :-P og blev lukket ind af en køn pige på ml 25-30 år og med et par gode fortrin.

Navnet fik jeg desværre ikke.

Inde på værelset spurgte hun ind til mine ønsker, og jeg svarede at jeg blot ønskede 1 times olie massage.

Med det samme spurgte hun om jeg ønskede ekstra, og som altid når jeg bliver spurgt, inden jeg har fået jakken af næsten, svarede jeg; måske, lad os se hvad tiden bringer.

Hun smilede pænt og sagde OK, men det var bare så hun kunne sige det til sin veninde om det kun var massage eller massage+, for det var nemlig ikke hende der skulle massere mig, da hun var booket til anden side :-| og i forlængelse heraf spurgte hun igen om det skulle være med ekstra, og jeg gav hende samme svar som før, nu gentog hun så sin forklaring om at sige det videre til veninden, og denne gang fortsatte hun med at spørge hvor mange penge jeg havde medbragt, for så kunne hun da lige sige hvad jeg kunne få for pengene :shock:

Jeg blev så ærgerlig over dette meget vedholdende presseri fra pigens side :cry:  at jeg blot smilede pænt til hende og sagde at måske ville jeg kom tilbage en anden dag :???:

Samlet set var jeg der under 5 min, og nåede inden for dette tidsrum at blive spurgt om jeg ville have ekstra, 3 gange :shock:

Jeg nåede kun lige at smide jakken, for så at tage den på igen, kort efter.

Jeg var der sidste gang, for godt et år siden, til en ikke mindeværdig oplevelse :oops: , men før det har jeg har et par fine oplevelser på stedet :-P  og tænkte at der måske var kommet nye boller på suppen,

så derfor skulle jeg da lige prøve når nu jeg alligevel var kommet til Hvidovre.

Jeg tror ikke at jeg vil prøve lykken igen her :oops:, men heldigvis er der da både Thai Thani, og Siam Lotus, vis a vis Kinaree Thai.

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er velgørende at se, at nogen kan sige fra – selv helt inde i løv(ind)ens hule :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Muligt at det skyldes uvidenhed omkring Thai, men da jeg læste indlægget tænkte jeg "Hvor svært kan det være at fortælle om man ønsker ren massage eller massage krydret med sex".  Det må vel også være surt, hvis pigen så sender en massagepige, der ikke ønsker at levere det der ekstra, fordi kunden er ubeslutsom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

næste gang siger du så bare at du kun har 800 med, se om hun går med til det, at hun siger det beløb er ok uden at du har tilbudt det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligt at det skyldes uvidenhed omkring Thai, men da jeg læste indlægget tænkte jeg "Hvor svært kan det være at fortælle om man ønsker ren massage eller massage krydret med sex".  Det må vel også være surt, hvis pigen så sender en massagepige, der ikke ønsker at levere det der ekstra, fordi kunden er ubeslutsom.

Jeg har det på samme måde som dråben: Hvis jeg ikke har fået massage af pigen før, så bestiller jeg i første omgang kun ren massage. Hvis massagen så er god og pirrende, så bestiller jeg ekstra undervejs.

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at vide det helt præcist, så tro jeg at Dråbens strategi med at være lidt tilbageholdene med at melde ud om ekstra tilkøb, handler om der er lidt kemi imellem Thai massøren og Dråben førend hjernens hypofyse funktionen sender signal til kassebeholdnings centeret i hjernen. Udfra massagen at dømme er det svært at forudse hvordan det lidt mere intime vil forløbe måske spids kompetencen ligger på den intime del og massagen er noget rod, det er set før :-). Min erfaring er dog, at tilkøb bliver det dyreste og så nogle gange kan man så undgå den helt store katastrofe og spare derved lidt. Måske analogien kan sammenlignes med om man tager 30 min eller 60 min hos en GP man ikke har set før.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke kritikken mod Dråbens strategi.

Jeg mener at kunne huske, at flere herinde i tidens løb har berettet om, at de bestiller massage og på forespørgsel om ekstra giver et henholdende venter-og-ser svar.

Mit indtryk er således, at det er ganske almindeligt at sende dén til hjørne i første omgang.

Derudover synes det mig, uden at kende detaljerne nærmere i det pågældende tilfælde, at Dråben har været udsat for et utidigt pres  i de indledende faser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg benytter mig altid af samme strategi som dråben, det er sådan jeg har fået de bedste Thai oplevelse igennem en lang tour af de diverse klinikker rundt omkring i landet og i udlandet for den sags skyld. Men vi er forskellige og har forskellige indgangsvinkler, så respekt herfra hvis man bruger den strategi der virker for ens selv.

Rigtig god aften kære brødre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det varierer fra pige til pige, og fra klinik tiæ klinik.

Jeg synes også det er pirrende at blive "forført" under massagen, og tage stilling hen ad vejen.

På den anden side ligger der ofte nogle praktiske ting bag, såfremt de ønsker hele forløbet afklaret før start.

Det er jo ikke alle piger der yder alt, så alene det medfører at det er smart at afklare på forhånd. Nogle steder er der også forskel på hvilket rum man skal være i. Skal man blot have massage og en hånd, kan man fint ligge bag gardinet, men skal man knalde, så skal man i i rummet med dør. En del klinikker har disse muligheder.

Det virker som om hun ikke helt forstod hvad Dråben sagde, og derfor forsøgte at få et svar hun forstod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke alle piger der yder alt, så alene det medfører at det er smart at afklare på forhånd. Nogle steder er der også forskel på hvilket rum man skal være i. Skal man blot have massage og en hånd, kan man fint ligge bag gardinet, men skal man knalde, så skal man i i rummet med dør. En del klinikker har disse muligheder.

Det virker som om hun ikke helt forstod hvad Dråben sagde, og derfor forsøgte at få et svar hun forstod.

Enig i det sidste. Men Til det første så giver det jo ikke mening at stå og forhandle med en pige om hvad man ønsker, når man ikke ved hvem det er der skal levere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enig i det sidste. Men Til det første så giver det jo ikke mening at stå og forhandle med en pige om hvad man ønsker, når man ikke ved hvem det er der skal levere.

i

Næ det er jo egentlig rigtigt. Det er dog det der ofte sker. Nu er de fleste thaipiger ret pæne - hvis ikke, kan man jo blot gå.

Det skal heller ikke glemmes, at det er ejeren af firmaet der bestemmer hvordan arbejdsgangen er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når jeg besøger et Thai etablissement, og jeg har KUN erfaringer med Thai steder, så holder jeg meget af den small talk der foregår under selve massagen, altså ligesom at man "opbygger" en kemi.

Og som flere er inde på så er det, selve opbygning, til det der eventuelt så skal ske senere der "tænder" mig.

Men jeg kan da også godt se det fra Blue Jacket´s side; hvor svært kan det være at sige ja tak eller nej tak til ekstra :oops: , men for mig handler det netop om den "illusion" som det er at blive "forført til mere end bare massage" :-P

Derud over havde jeg jo endnu ikke mødt pigen/damen der skulle masserer mig.

Pigen var forøvrigt fuldt ud klar over hvad det var jeg ville have, men ville gerne sælge mere, og det er absolut fair nok, men hun gik "efter ekstra salg" som en cobra :lol: , og det var det, som jeg ikke brød mig om.

Som nævnt, jeg havde faktisk ikke rigtigt fået mit overtøj af endnu :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan rigtig godt lide du bruger ordret "illusion", om at man kommer der for massagen. Det er lige præcis det der er det frække. Alt det uskrevne er spændingen om hvordan forløbet bliver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...