Hop til indhold
Storstrafferen

Thantawan i Ringsted. Nogen erfaringer?

Recommended Posts

Halløj i stuerne.

Er der nogen derude der har nylige erfaringer fra Thantawan i Ringsted?

Kan se at der er nogle lidt ældre tråde på stedet, men også st der tilsyneladende har været en del forskellige piger på stedet i tidens løb...

De tilbyder forskelligt på deres hjemmeside. Jeg er nok mest til enten hård massage uden hanky panky, blot for massagens skyld - men er deres massage god, eller er det bare noget tilfældigt olie pjaskeri med Fokus på at overtale til extra ydelser?

Alternativt har jeg haft enkelte gode oplevelser, men desværre endnu flere skuffende oplevelser med B2B, hvilket de også tilbyder. Nogen der har nogen erfaringer med det her?

Anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj i stuerne.

Er der nogen derude der har nylige erfaringer fra Thantawan i Ringsted?

Kan se at der er nogle lidt ældre tråde på stedet, men også st der tilsyneladende har været en del forskellige piger på stedet i tidens løb...

De tilbyder forskelligt på deres hjemmeside. Jeg er nok mest til enten hård massage uden hanky panky, blot for massagens skyld - men er deres massage god, eller er det bare noget tilfældigt olie pjaskeri med Fokus på at overtale til extra ydelser?

Alternativt har jeg haft enkelte gode oplevelser, men desværre endnu flere skuffende oplevelser med B2B, hvilket de også tilbyder. Nogen der har nogen erfaringer med det her?

Anyone?

Jeg var forbi for et par måneder siden, en sen aften time, fik en af de bedste B2B jeg nogensinde har oplevet.

Kunne nyde hendes lækre krop i spejlet, hun var her og der og alle vegne.

Hun hed Beebee,  har også prøvet ved en tidligere lejlighed, dog ikke så kønt ansigt. Gav 700 Kr. med HJ.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...