Hop til indhold

Erfaringer fra Thantawan i Ringsted?

Featured Replies

Skrevet

Halløj i stuerne.

Er der nogen derude der har nylige erfaringer fra Thantawan i Ringsted?

Kan se at der er nogle lidt ældre tråde på stedet, men også st der tilsyneladende har været en del forskellige piger på stedet i tidens løb...

De tilbyder forskelligt på deres hjemmeside. Jeg er nok mest til enten hård massage uden hanky panky, blot for massagens skyld - men er deres massage god, eller er det bare noget tilfældigt olie pjaskeri med Fokus på at overtale til extra ydelser?

Alternativt har jeg haft enkelte gode oplevelser, men desværre endnu flere skuffende oplevelser med B2B, hvilket de også tilbyder. Nogen der har nogen erfaringer med det her?

Anyone?

Skrevet

Halløj i stuerne.

Er der nogen derude der har nylige erfaringer fra Thantawan i Ringsted?

Kan se at der er nogle lidt ældre tråde på stedet, men også st der tilsyneladende har været en del forskellige piger på stedet i tidens løb...

De tilbyder forskelligt på deres hjemmeside. Jeg er nok mest til enten hård massage uden hanky panky, blot for massagens skyld - men er deres massage god, eller er det bare noget tilfældigt olie pjaskeri med Fokus på at overtale til extra ydelser?

Alternativt har jeg haft enkelte gode oplevelser, men desværre endnu flere skuffende oplevelser med B2B, hvilket de også tilbyder. Nogen der har nogen erfaringer med det her?

Anyone?

Jeg var der i mandags.

Jeg kunne godt finde på at komme igen, men ikke for massagens skyld.

Hvis du søger god massage, så er det ikke stedet, andre ydelser er til gengæld ganske udemærket.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.