Hop til indhold

chatten fungerer det overhovedet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har problemer med at starte chatten. meddelelsen lyder sådan" vent mens chatten er færdig med at loude " har ikke fået den til at virke endnu. hvad er årsagen. nogen med lignende problem. frække hilsner Jasmin

Skrevet

Jeg har problemer med at starte chatten. meddelelsen lyder sådan" vent mens chatten er færdig med at loude " har ikke fået den til at virke endnu. hvad er årsagen. nogen med lignende problem. frække hilsner Jasmin

Tjek den her ud ... ikke kun dig der har et problem. Nogen gange vil den bare ikke, men det er aldrig blevet forklaret hvorfor?!

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

• 4 weeks later...
Skrevet

selv jeg kan komme på, så det mål være et lokalt problem i herlev

Redigeret af Kowalski

Skrevet

selv jeg kan komme på, så det mål være et lokalt problem i herlev

Kowalski. Det er helt bestemt ikke et Herlev-problem. Deltagerlister bliver ikke opdateret, smiley'erne virker ikke.

I forummet Meddelelser ovenfor er der blevet spurgt om, der er udsigt til, at dette bliver bragt tilbage til den sædvanlige standard. Det er der stadig ikke noget svar på. 

Men man kan da godt komme på :)

Skrevet

admin er på sagen

Skrevet

admin er på sagen

Det er godt. Jeg syntes bare ikke, du skulle bilde Jasmin ind, at hun havde et Herlev/blondine problem :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.