Hop til indhold
Thomas O'Malley

Komme ved Blowjob

Recommended Posts

Er der nogle af jer som kan komme af et ganske almindeligt blowjob? Tænker når hun "bare" (BJs er fantastiske) kører op og ned?

 

Jeg kan lige så godt melde ud og sige, at jeg ikke kommer ved et blowjob som beskrevet. Dog hvis hun skifter med at slikke det bagerste af penishovedet/strengen, og også et par dybe stød i ny og næ, ja det er sgu mit kryptonit, og så er jeg færdig i løbet af 5 min.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer som kan komme af et ganske almindeligt blowjob? Tænker når hun "bare" (BJs er fantastiske) kører op og ned?

 

Jeg kan lige så godt melde ud og sige, at jeg ikke kommer ved et blowjob som beskrevet. Dog hvis hun skifter med at slikke det bagerste af penishovedet/strengen, og også et par dybe stød i ny og næ, ja det er sgu mit kryptonit, og så er jeg færdig i løbet af 5 min.

 

Jeps....

 

Er dog kommet i en alder (passed 40) hvor mine tanker ikke skal strejfe ret meget, før der opstår kriser  :-P

 

Men min eks forstod at køre den lige til grænsen, stoppe op tilpas lang tid nok til at det var "næsten forfra" igen og så køre på igen.

Hvorefter hun stoppede, startede, stoppede og så fremdeles.

Ren magtdemonstration, men mega fedt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker når hun "bare" (BJs er fantastiske) kører op og ned?

 

Det er vel heller ikke et normalt BJ, kun at køre op og ned! Ved et godt BJ bliver der da skiftet i rytme og fokus flyttes rundt på pikken og der må gerne slikkes på bollerne også og gerne hænder der kærtegner inderlår og området "foran" penis. :oops: :oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Efter min opfattelse er et godt BJ ikke blot, at hun har bæstet i munden og kører op og ned eller slikker. Det handler om at kunne lave tryk og modtryk. På tysk, hedder det "pusten und blasen", hvilket egentlig beskriver det meget godt ;-)

Men en af mine kæpheste er kemi, og det kommer også rigtig meget i spil ved et godt BJ. Ellers tror jeg vi mennesker er så forskellige, at det nogle vil synes er dårligt, vil andre synes er verdensklasse. Det bringer mig så tilbage til det med kemien. Det er alfa omega ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hvis det er længe nok siden kan jeg komme blot ved at tænke på det :-)

Tror vi har vidt forskellig alder ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

BJ er en enestående stimulans for mig, især når pigen lige finder punktet og trykker med tungen. Hvis hun er bare en anelse dedikeret, så kan jeg næsten altid komme af blowjob. Engang kom jeg alene ved at kvinden slikkede op og ned på undersiden af skaftet.

Eksen havde også perfekt teknik med masser af mundvand og tungetryk, så hun kunne sutte til jeg kom hende i munden.

Sådan er vi så forskellige. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BJ er en enestående stimulans for mig, især når pigen lige finder punktet og trykker med tungen. Hvis hun er bare en anelse dedikeret, så kan jeg næsten altid komme af blowjob. 

 

Ditto!! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BJ er en enestående stimulans for mig, især når pigen lige finder punktet og trykker med tungen. Hvis hun er bare en anelse dedikeret, så kan jeg næsten altid komme af blowjob. Engang kom jeg alene ved at kvinden slikkede op og ned på undersiden af skaftet.

Eksen havde også perfekt teknik med masser af mundvand og tungetryk, så hun kunne sutte til jeg kom hende i munden.

Sådan er vi så forskellige. :)

 

Kommer nok også an på følsomheden i pikken tænker jeg   :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer sjældent ved oral-sex - faktisk er det kun sket 2-3 gange og der var ikke tale om almindeligt BJ, men regulær DeepThroat/ Throatfucking.

 

Det ændrer dog ikke ved at jeg elsker at få suttet pik, og gerne langvarigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, hvis jeg spørger dumt. Men hvis man "kun" køber et blow, og man, som flere af jer skriver, ikke kan komme med et blow alene... hvordan slutter forløbet så? Når pigen er træt i munden, eller efter x min, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps....

 

Er dog kommet i en alder (passed 40) hvor mine tanker ikke skal strejfe ret meget, før der opstår kriser  :-P

 

Men min eks forstod at køre den lige til grænsen, stoppe op tilpas lang tid nok til at det var "næsten forfra" igen og så køre på igen.

Hvorefter hun stoppede, startede, stoppede og så fremdeles.

Ren magtdemonstration, men mega fedt!

 

 

Smukt beskrevet. Navnlig når du bruger ordet magtdemonstration. Det er så rammende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, hvis jeg spørger dumt. Men hvis man "kun" køber et blow, og man, som flere af jer skriver, ikke kan komme med et blow alene... hvordan slutter forløbet så? Når pigen er træt i munden, eller efter x min, eller?

Hvis du køber blow som enkeltydelse er det på tid, så spørg pigen hvor lang tid der er sat af. Jeg er stoppet med enkeltydelser, for oftest endte det med mere end 'enkelt', hvis fx gæsten ikke kunne komme ved blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...