Hop til indhold

Silvana28 - Bredsten

Featured Replies

Skrevet

Ja hun har været et par gange i Onsild..

Hun er super sød og kan sit håndværk.

Jeg har været ude for et par gang hvor hun har været for snæver eller whatever.. det gjorde ihvertfald ondt på hende. Men så er det godt at hun giver virkeligt et drømme blowjob.. også kl 6 om morgenen.

Tag en omgang til 600 så er det som regel med lidt fransk til jer begge hvis hun er i stødet..

Billederne er ægte og nye ser det ud til ;-)

Skrevet
  • Author

Ja hun har været et par gange i Onsild..

Hun er super sød og kan sit håndværk.

Jeg har været ude for et par gang hvor hun har været for snæver eller whatever.. det gjorde ihvertfald ondt på hende. Men så er det godt at hun giver virkeligt et drømme blowjob.. også kl 6 om morgenen.

Tag en omgang til 600 så er det som regel med lidt fransk til jer begge hvis hun er i stødet..

Billederne er ægte og nye ser det ud til :wink:

Så hun har altså en forholdsvis stor røv som på billederne....eller? Hun er jo et lille nips i højden kan jeg se :-)

Skrevet

har lige været forbi,en sød pige, billederne er ægte nok, blev hurtig 900 kr fattig,kommer ikke igen :evil:  

Skrevet

har lige været forbi,en sød pige, billederne er ægte nok, blev hurtig 900 kr fattig,kommer ikke igen :evil:  

Ok. det kan så nok være en smagssag. Hun er spansk, og forstår ikke et pløk engelsk.. Men hun er da ren, sød og ligner sig selv på billederne.

Ja hun har en lidt stor røv, som Latina piger jo ofte har. Det skal man nok være til ;-)

Skrevet
  • Author

Ok. det kan så nok være en smagssag. Hun er spansk, og forstår ikke et pløk engelsk.. Men hun er da ren, sød og ligner sig selv på billederne.

Ja hun har en lidt stor røv, som Latina piger jo ofte har. Det skal man nok være til :wink:

Takker Slemmert - hende må jeg sgu prøve  :-P

Skrevet

pigen er ok, taler lidt engelsk, sød pige, :eek:  men er hurtig færdig,pæn krop, lidt stor røv ,men det gør ikke noget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.