Hop til indhold
lars.hanson

Ai 23 år Daisyclub, tallene er vist ombyttet

Recommended Posts

http://daisyclub.dk/ai

Jeg har besøgt Daisyclub i dag, og mødte op på klinikken uden på forhånd at bestemt mig for en specifik pige. Jeg blev præsenteret for Ai på 23 år  og for Sumiko på 22 år. Sumiko er en stor lettere fed pige, ikke særlig køn og med en vurderet alder på ca. 30 år.

Ai er en lille pige beskrivelsen passer fint, på nær alder som jeg skønner til min. 30 år. Jeg valgte en time med Ai. Hun er lille og spinkel ikke specielt køn, men charme kan tit udligne et lidt kedeligt ydre, men desværre ikke her. Ai er jævnt kedelig, uengageret og mangler personlighed, hun er lidt skævt sammensat, med ok. bryster med lange vorter, en lille slap røv. Massagen var kedelig, meget blød og ikke værd at skrive om, sex akten endte i 2 blowjobs, skal dog sige hun sutter godt, og spurgte om jeg ville komme i munden, men begge gange skiftede hun til hånden, da kanonen skulle fyres af.

Meget skuffende oplevelse, i forhold til hvad jeg ellers har oplevet på stedet. Jeg håber de vil være mere ærlige med alder m.m. Jeg går selv efter unge, faste, slanke piger med faste små bryster, og jeg synes det er et problem at man ikke kan regne med oplysningerne. Næste gang går jeg igen.

Håber snart at se unge piger på menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sumiko ser da absolut ikke fed ud...

Men ud fra billederne kan man godt ane det med bagdelen  ;)

Tak for dine input - tror også jeg venter på de unge...  :P  :P

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dressman har ret Sumiko er fed og jeg havde en god oplevelse med hende.  Det du skriver om alderen er rigtigt. Sumiko er noget ældre end de 22 år som Daisy Club skriver.

Har desværre ikke set Ai, da hun var optaget, eller i hvert fald var døren til det ene bollerum lukket, da jeg var der.

Selv om jeg ikke ser aldrene som et problem, har du ret i at Daisy Club bør skrive den rigtige alder. Nu tror ingen på hvad de skriver, så hvis man vil have tilfredse kunder er noget mere ærlighed en fordel. Synd for et ellers god sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Sumiko er stor, fed og ikke særligt køn, så må der da være tale om fake billeder. Ærgeligt! Daisy Club plejer at bruge ægte billeder!

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Ai for 1 uge siden. Korrekt at hun er den del ældre end de skriver. Den dag egentlig ok charmerende, men hun sukkede, stønnede og råbte "jeg kommer" i 1 hel time så det til sidst virkede lidt komisk.

Men generet super god stemning, afslappet og flirtende med alle

De var en anden superlækker yngre kvinde da jeg kom og endnu en anden superlækker ung da jeg gik - de virkede nu mere som værtinder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...