Hop til indhold
Trolle36

Lovegirls hvam aalestrup

Recommended Posts

hej er der nogle der har erfaringer men denne kvinde

 

http://side6.dk/resultatside/?q=6101

 

 

Hej min ven

Jeg er dejlig pige med en lækker velproportioneret krop med et par store legesyge bryster, som vil gøre mit allerbedste for at give dig en uforglemmelig varm og intens oplevelse med f. eks. ægte superfransk og forskellige lækre cocktails.

Dejlig forspil med ægte kys og kram, hvor vi rigtig kæler for hinandens dejlige varme kroppe er noget af det du kan opleve sammen med mig, og du vil kunne mærke, at jeg nyder det lige så meget som dig.

Jeg er en lille sexet sag på blot 158 yderst veldrejede og feminine centimeter, så hvis du har lyst til at møde en lille veloplagt og altid smilende sexbombe er der ikke noget at betænke sig på.


Ses vi ??

Kærlig hilsen
Gabriella

Åbningstider: 10:00 - 23:00

Adresse: Gl.Viborgvej 88 , 9620 Aalestrup

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke huske at der på noget tidspunkt har været noget godt i Hvam eller Aalestrup. Jo Veripigen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På denne adresse har jeg kun fået gode oplevelser! De andre steder vil jeg dog ikke anbefale! Kender ikke denne pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kender hende godt. Hun er ikke i nærheden af at ligne hende på billederne. Hun har tatoverede klovne øjenbryn, virkede generelt pissesur men hendes patter er store. Hun er noget ældre end hende på billederne. Var ikke i hopla da jeg besøgte hende og hendes skede virker generelt slap men hun forsøger at klemme en del om pikken når hun ridder den.

Hun får ingen stjerner herfra, fik en udløsning som at pisse i bukserne nok mest af skræk og rædsel samt ønsket om at slippe ud af den ubehagelige situation jeg selv havde bragt mig i.

Jeg vil dog skynde mig at tilføje, at de andre piger jeg har mødt der, har været en kanon oplevelse. Har vel været i huset en 10-12 gange og har ellers altid fået fra god til fantastisk sex for en plov. De er nu gode de lettiske piger både med hensyn til udseende og håndværk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...