Fingo 2 Skrevet 20. Januar, 2015 Hej. Er der nogle der muligvis ved hvornår Candy og Anna er tilbage i Danmark hvis de overhovedt kommer mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 21. Januar, 2015 hej Fingo ikke så sikker på Anna , men Candy kommer muligvis i begyndelsen af feb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fingo 2 Skrevet 21. Januar, 2015 Æv okey, det var mest Anna jeg var nysgerrig efter Men tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 22 Skrevet 21. Januar, 2015 Anna skulle vist være tilbage D.6/2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 21. Januar, 2015 @ coconut14 det ser vist alligevel ikke ud til at være tilfældet ,desværre :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 137 Skrevet 4. April, 2015 Nogen der ved om det er slut med Candy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 4. April, 2015 Nogen der ved om det er slut med Candy? Jeg tror desværre, det er slut. Jeg kan se på hendes Facebook-profil, at hun har fået en kæreste.....men hvem ved? /Dandy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse 90 Skrevet 4. April, 2015 Jeg tror desværre, det er slut. Jeg kan se på hendes Facebook-profil, at hun har fået en kæreste.....men hvem ved? /Dandy Hon säger själv att hon inte kommer tillbaka. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg