Hop til indhold
Osculatio

Et års garanti! Kun 6000 USD. (se 4. muhahaha-host)

Recommended Posts

Gæst

Well Louie; det er nok ikke fra en dansk avis, da der er asiatiske tegnsætning i annoncen ovenover :wink:

Jeg synes ord som "scary" er en smule overdrevet at bruge i denne sammenhæng. Det er jo ikke et slave-lignende forhold, der er tale om. Pigen kan jo bare skride, hvis hun ikke bryder sig om at være i forholdet, så finder de en erstatning. 

Iøvrigt, er det så meget anerledes end Au-pair- konceptet eller den praksis, hvor danske mænd importerer thailændere og har dem som kone indtil de får opholdstilladelse, hvorefter de skrider fra ham igen :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Iøvrigt, er det så meget anerledes end Au-pair- konceptet eller den praksis, hvor danske mænd importerer thailændere og har dem som kone indtil de får opholdstilladelse, hvorefter de skrider fra ham igen :P

Jeg ville vældig gerne hyre nogle østasiatiske au-pairs, men sagen er den - på trods af Rytteriets mange sjove indslag - at enlige mænd ikke kan benytte sig af ordningen. Det er temmelig skuffende. For et par år siden havde jeg en lettisk studine boende, men hun syntes jeg mindede om hendes russiske naboer og behandlede mig med sibirisk kulde, så det skal jeg ikke have gentaget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville vældig gerne hyre nogle østasiatiske au-pairs, men sagen er den - på trods af Rytteriets mange sjove indslag - at enlige mænd ikke kan benytte sig af ordningen. 

Jamen, intet er umuligt, du kunne gifte dig og få et barn, derefter kan du få en au-pair pige, som du sikkert har skumle planer med haha :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

scary.

Ja, det kan hurtigt blive dyrt, hvis den første løber væk efter kort tid, sammen med halvdelen af formuen - og man så må dele resten med den næste  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, det kan hurtigt blive dyrt, hvis den første løber væk efter kort tid, sammen med halvdelen af formuen - og man så må dele resten med den næste  :D

Ja det næste blir nok at man osse kan forsikre sig mod den slags :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...