Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Ja, det er scary! ... Hvilken avis er det i øvrigt fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Well Louie; det er nok ikke fra en dansk avis, da der er asiatiske tegnsætning i annoncen ovenover Jeg synes ord som "scary" er en smule overdrevet at bruge i denne sammenhæng. Det er jo ikke et slave-lignende forhold, der er tale om. Pigen kan jo bare skride, hvis hun ikke bryder sig om at være i forholdet, så finder de en erstatning. Iøvrigt, er det så meget anerledes end Au-pair- konceptet eller den praksis, hvor danske mænd importerer thailændere og har dem som kone indtil de får opholdstilladelse, hvorefter de skrider fra ham igen Redigeret 21. Januar, 2015 af titman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas O'Malley 43 Skrevet 21. Januar, 2015 Hvis den avis er af nyere dato, så er det sindssygt. Nej sløjf det, da det generelt bare er sindssygt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Iøvrigt, er det så meget anerledes end Au-pair- konceptet eller den praksis, hvor danske mænd importerer thailændere og har dem som kone indtil de får opholdstilladelse, hvorefter de skrider fra ham igen Jeg ville vældig gerne hyre nogle østasiatiske au-pairs, men sagen er den - på trods af Rytteriets mange sjove indslag - at enlige mænd ikke kan benytte sig af ordningen. Det er temmelig skuffende. For et par år siden havde jeg en lettisk studine boende, men hun syntes jeg mindede om hendes russiske naboer og behandlede mig med sibirisk kulde, så det skal jeg ikke have gentaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Jeg ville vældig gerne hyre nogle østasiatiske au-pairs, men sagen er den - på trods af Rytteriets mange sjove indslag - at enlige mænd ikke kan benytte sig af ordningen. Jamen, intet er umuligt, du kunne gifte dig og få et barn, derefter kan du få en au-pair pige, som du sikkert har skumle planer med haha Redigeret 21. Januar, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg syntes det er ulækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Der er ingen som siger at det ikke kan være en dårlig joke ??? Bob Bob.... http://www.e9fun.com/buy-a-wife-incredible-offer-from-vietnam-funny-picture/ http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=70022 Redigeret 21. Januar, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 21. Januar, 2015 scary. Ja, det kan hurtigt blive dyrt, hvis den første løber væk efter kort tid, sammen med halvdelen af formuen - og man så må dele resten med den næste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 Der er nok nogle mænd som gerne vil af med konen for mindre end 6000$ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Ja, det kan hurtigt blive dyrt, hvis den første løber væk efter kort tid, sammen med halvdelen af formuen - og man så må dele resten med den næste Ja det næste blir nok at man osse kan forsikre sig mod den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 Ja det næste blir nok at man osse kan forsikre sig mod den slags Det hedder en ægtepagt med særeje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg