Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeps, var forbi pigen på billederne i sidste uge. 

 

Bestilte en omgang Dansk-Svensk-Fransk til 800,-  Det franske var med overtræk, hvilket jeg er lidt modstander af men det må jeg jo leve

 

med.  Hun er en sød imødekommende pige som var dejlig pirrende, og det lykkedes mig at få kys med i legen (koster 300kr) og jeg fik

 

hende varmet op så hun sparede glidecremen, hvilket også gjorde mig temmelig ophidset.

 

En god oplevelse med en køn pige, som dog er blevet Photo shoppet omkring hofterne/benene som er lidt bredere/kraftigere i

 

virkeligheden, men ellers så passer resten med billederne.

 

Gentagelsesfare: Ja, en udmærket oplevelse til pengene.

 

ollie

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Made in Hungary, og der var ikke nogen snak om tid. Men formoder de 800,- dækker for en halv time, el mere ved kemi.

 

Hun snakker fint engelsk, så ingen problemer dér.

 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var et smut forbi Barbara ved korskroen i dag.

Hun er en rigtig sødt og smilende pige, rigtig nem at snakke med ( taler godt engelsk )

Er man blid ved hende og gør tingene stille og rolig er hun nem at tænde ( udelader de saftige detaljer her )

Hun er god til at skabe en afslappet stemning 

En jeg helt sikkert skal besøge igen når hun vender tilbage i februar 16

Billederne ligner hende meget godt..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Barbara et par gange,og synes hun er super sød og imødekommende. Hun har altså megafransk på menuen,og er super god til den lille frække ting. Absolut et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...