Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Den her spanske film skal også lige nævnes herinde: Jeg har nok glemt den, fordi jeg endnu ikke har købt sex i Spanien (men dog af mange spaniere og latinoer). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 (edited) Min TOP-5 1. Linse Kessler i Pusher 2 og 3 2. ? 3. ? 4. ? 5. ? Redigeret 21. Januar, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg har kun set Pusher 1. Linse Kessler, er hun ikke mest kendt for noget reality tv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg har kun set Pusher 1. Linse Kessler, er hun ikke mest kendt for noget reality tv? Nej hun er mest kendt for sine store balloner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2015 Jeg har kun set Pusher 1. Linse Kessler, er hun ikke mest kendt for noget reality tv? Så er du virkelig også gået glip af noget Jo Linse Kessler er også kendt fra diverse reality SKOD-serier, som: "Familien på bryggen" og "Til middag hos..." Desuden er hu også kendt for sine store kasser, som Nille bemærkede I Pusher 2 og 3 spillede hun prostitueret og jeg har også hørt rygter om at hun har været det i virkeligheden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. Januar, 2015 Ok, det vidste jeg ikke noget om, men hun har godt været om sig, den gode Kessler: http://www.mx.dk/penge_erhverv/nyheder/story/29568038 Krakkede firmaer på stribe... hun må kunne finde en soul mate i erhvervslivets overdrev: Bagger, Riskær, Michael Mathiesen...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0 Skrevet 22. Januar, 2015 Den her spanske film skal også lige nævnes herinde: Jeg har nok glemt den, fordi jeg endnu ikke har købt sex i Spanien (men dog af mange spaniere og latinoer). Louie, du er godt nok velbevandret inden for filmmediet. Jeg havde nemlig Princesas med på min liste, fordi den giver et interessant billede af, hvor barsk den verden kan være, som pigerne lever i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. White Skrevet 22. Januar, 2015 Audrey Hepburn som Holly Golightly (?) i Breakfast at Tiffany's Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg